اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر قزوین:

شورای شهر قزوین ساخت باغ‌ویلاها را پیگیری می‌کند

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: این شورا ساخت باغ‌ویلاها را در شهر قزوین پیگیری می‌کند.

شورای شهر قزوین ساخت باغ‌ویلاها را پیگیری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عباس ظاهری ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه این استان در آستانه نهم اردیبهشت‌ماه روز ملی شوراها اظهار کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری قزوین مدت‌هاست ساخت باغ‌ویلاها را پیگیری می‌کند و این پیگیری‌ها ادامه دارد.

وی افزود: این دو نهاد از ابتدا جلودار ساخت باغ‌ویلا در شهر قزوین بوده‌اند و برای تحقق آن تلاش کرده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در خصوص باغستان سنتی این شهر نیز گفت: در زمینه رسیدگی به این باغستان و حفظ آن چند عامل اهمیت زیادی دارد که آب، راه و امنیت از جمله آن‌ها به شمار می‌رود و باید برای تحقق آن برنامه‌ریزی، تلاش و تعامل صورت گیرد.

ظاهری عنوان کرد: راه‌اندازی مرکز پژوهش در دوره سوم شورای اسلامی شهر قزوین به انجام رسید و اعضای آن انتخاب شدند که از استادان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) استان یا استادان قزوینی دانشگاه تهران نیز در آن حضور دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: پیش‌نویس اساسنامه مرکز تهیه شده و مرکز پژوهش‌ها تنها جایی از شورای شهر محسوب نمی‌شود که برای آن، پیش از تشکیل دبیر انتخاب شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: 48 ساعت پیش در کمیته فنی شورایعالی شهرسازی تعدادی از مناطق برای الحاق به شهر قزوین پذیرفته شد و بناست در جلسات آتی بررسی‌های بیشتری در خصوص آن انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در خصوص جایگاه این شورا در میان شوراهای کشور بیان کرد: شورایعالی استان‌ها تاکنون رتبه‌بندی میان شوراها انجام نداده است که بر اساس آن جایگاه شوراهای شهر و روستا مشخص شود.

ظاهری خاطرنشان کرد: با این حال با توجه به بازخورد کارها و اظهارات مسئولان کشوری، شورای اسلامی شهر قزوین یکی از شوراهای قابل تقدیر است.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: شورا حلقه اتصال میان دولت و ملت است و طی سال جاری این نهاد در شهر قزوین برای تحقق راهبرد تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری تلاش می‌کند.

انتهای پیام/77011/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول