اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد استان بوشهر:

70 درصد زکات استان بوشهر در دشتستان جمع‌آوری شد

سرپرست کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر گفت: 70 درصد زکات استان در دشتستان جمع‌آوری شد.

70 درصد زکات استان بوشهر در دشتستان جمع‌آوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، احمد لطفی ظهر امروز در دیدار با مسئولان دشتستان اظهار کرد: کمیته امداد یک نهاد حمایتی است و از همه امکانات و ظرفیت موجود برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر بهره می‌بریم.

وی افزود: کیفیت بخشیدن به خدمات کمیته امداد از اولویت‌های مهم در این نهاد است و در یکسال اخیر در این مسیر اقدامات مهمی در شهرستان‌های 10گانه انجام داده‌ایم.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر خاطرنشان کرد: تاکید زیادی بر روی اشتغال پایدار برای مددجویان داریم و به فضل خدا با تلاش دسته‌جمعی شاهد اشتغال پایدار و خودکفایی خانواده‌های زیرپوشش خواهیم بود.

لطفی تصریح کرد: جمع‌آوری زکات در شهرستان‌های مختلف از اقدامات مهم کمیته امداد است و مردم نیز همکاری بسیار خوب و قابل قبولی در پرداخت زکات از خود نشان داده‌اند.

وی از جمع‌آوری 70 درصد زکات استان در دشتستان خبر داد و خواستار تقویت این موضوع ارزشمند و برگزاری جلسات متعدد در مرکز شهرستان و بخش‌های 6گانه شد.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در شهرستان دشتستان را در تقویت این مهم مورد اشاره قرار داد و پیشنهاد کرد که اعتبارات معادل‌سازی زکات در برنامه‌های اجرایی اعتباری شهرستان لحاظ شود.

در این نشست، موارد کلان در حوزه‌های توانمندسازی مددجویان و مشارکت‌های مردمی به ویژه مقوله زکات و رتبه خوب این شهرستان در جذب این فریضه دینی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/2451/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول