اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان خبر داد

جمع‌آوری 500 میلیون تومان زکات در رامهرمز

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی خوزستان از جمع‌آوری 500 میلیون تومان زکات در این شهرستان طی سال 93 خبر داد.

جمع‌آوری 500 میلیون تومان زکات در رامهرمز

محمدرضا علیپور در حاشیه سفر به رامهرمز، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: با توجه به فصل برداشت محصولات زراعی و در راستای فقرزدایی، پرداخت زکات را می‌توان یکی از عوامل موثر در این زمینه دانست تا بتوان فقر را از جامعه ریشه‌کن کرد.

وی ادامه داد: پرداخت زکات از راه‌های توزیع عادلانه ثروت و فصل عدالت اجتماعی است که باید به آن عمل کنیم.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی خوزستان با تاکید بر اینکه با فقر، آسیب‌های اجتماعی به وجود می‌آید، گفت: زندگی همه ما زنجیره‌وار به یکدیگر مرتبط است و هیچ‌یک از خطرات این آسیب‌ها مصون نیستیم، لذا بر ماست که با پرداخت زکات سهمی را در فقرزدایی ایفا کنیم.

علیپور افزود: عمران و آبادی روستاها، مساجد، حسینیه‌ها، منازل مسکونی و کمک به درمان و توانمندسازی نیازمندان، همه از برکات پرداخت زکات است.

وی همچنین عنوان کرد: در صورتی که زکات دهندگان بتوانند پروژه‌ای را به این نهاد معرفی کنند علاوه بر زکات پرداخت شده، بودجه‌های تشویقی هم برای به سرانجام رسیدن آن پروژه در اختیار شهرستان و زکات دهندگان قرار خواهیم داد.

علیپور اضافه کرد: مردم رامهرمز در سال 93 بیش از 500 میلیون تومان زکات پرداخت کرده که همه این مبلغ در طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی همین شهرستان هزینه شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی خوزستان در پایان، ضمن درخواست از کشاورزان و مردم نسبت به پرداخت زکات محصولات زراعی اظهار امیدواری کرد سال جاری مبالغ بیشتری جمع‌آوری شود.

انتهای پیام/72012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول