اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت‌احوال اردبیل:

ثبت وقایع حیاتی تا 99 درصد در مهلت قانونی انجام می‌شود

مدیرکل ثبت‌احوال استان اردبیل گفت: در حال حاضر در استان اردبیل ثبت وقایع حیاتی اعم از ولادت، فوت، ازدواج و طلاق تا 99.7 درصد در مهلت قانونی انجام می‌شود.

ثبت وقایع حیاتی تا 99 درصد در مهلت قانونی انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی ثبت‌احوال استان اردبیل، اسد حسن‌زاده در نشست با مسئولان ثبت‌احوال اردبیل اظهار کرد: در سال گذشته 99.7 درصد ولادت‌ها در مهلت قانونی به ثبت رسیده است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته در ثبت ولادت در مهلت قانونی عملکرد واقعی این استان 99.7 درصد به ثبت رسیده و عملکرد مورد انتظار سازمان ثبت‌احوال کشور در ولادت 99.2 و در فوت 99 درصد در نظر گرفته شده بود که با همت کارکنان زحمتکش، دست‌اندرکاران و اعضای شورای هماهنگی ثبت‌احوال استان بیش از حد انتظار عملکرد داشته‌ایم.

مدیرکل ثبت‌احوال استان اردبیل گفت: ثبت وقایع حیاتی در کشور نقش بسیار مهمی را در روند جمع‌آوری و اطلاعات کشور دارد و در این زمینه باید همه با دقت نظر بیشتر انجام وظیفه کنند.

حسن‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود افزود: شایسته است مردم استان اردبیل در مهلت قانونی 15 روزه در ثبت ولادت و 10 روز در ثبت وفات را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه در ثبت وقایع حیاتی هیچ مشکلی وجود ندارد و حتی خدمات مناسبی در دفاتر پیشخوان به هموطنان ارائه می‌شود، بیان کرد: امیدواریم یک حرکت مثبت و مؤثر در این حوزه با رویکرد قابل قبول به انجام برسد.

انتهای پیام/62006/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول