اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جمعیت هلال احمر شادگان تاکید کرد

جذب حداکثری امدادگر در اولویت برنامه‌های هلال احمر شادگان

سرپرست جمعیت هلال احمر شادگان گفت: جذب حداکثری نیروی امدادگر و استفاده از توان توانمندان به‌منظور رفع نیاز نیازمندان از مهمترین اهداف جمعیت هلال احمر شهرستان است.

جذب حداکثری امدادگر در اولویت برنامه‌های هلال احمر شادگان

فریبرز تامرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان، ضمن تبریک هفته هلال احمر، در خصوص ویژه برنامه‌های گرامیداشت این هفته اظهار کرد: هفته هلال احمر این شهرستان با شعار «انسان مهربان، دنیای آرام» آغاز شد.

وی افزود: همزمان با آغاز هفته هلال احمر، این جمعیت به عنوان مردمی‌ترین نهاد در راستای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم، برنامه‌های متنوعی را برنامه‌ریزی کرده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر شادگان تصریح کرد: شرکت امدادگران و داوطلبان هلال احمر در نماز جمعه، برگزاری مسابقات امدادی، برگزاری دوره‌های کمک‌های اولیه، اهدای خون، غباررویی مزار شهدا، عیادت از بیماران در مراکز درمانی، دیدار با خانواده‌های شهدا و برگزاری همایش امدادگران و داوطلبان در سالن اداره ارشاد اسلامی از جمله برنامه‌های جمعیت هلال احمر شادگان در این هفته است.

تامرادی با بیان اینکه اهداف جمعیت هلال احمر تنها با حضور پرشور جوانان و فراگیری آموزش‌های امدادی و داوطلبان نوع دوست تحقق پیدا می‌کند، گفت: جذب حداکثری نیروی امدادگر و استفاده از توان توانمندان به‌منظور رفع نیاز نیازمندان با توجه به شعار امسال جمعیت هلال احمر خواهد بود و این امر از مهمترین اهداف جمعیت هلال احمر شهرستان است.

وی در پایان، با تاکید بر نقش موثر رسانه‌ها در انتقال فرهنگ آموزش امدادی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها به عنوان سفیر در انتقال پیام‌های آموزشی و امدادی به مردم نقش بسزایی دارند و تحقق اهداف بشردوستانه هلال احمر با همکاری رسانه‌ها، امکان‌پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/72018/گ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول