اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نوجوان پایگاه مقاومت بسیج نمونه کشوری:

فعالیت‌های بسیجیان باید مسجدمحوری باشد

فرمانده نوجوان پایگاه مقاومت بسیج نمونه کشوری با بیان اینکه فعالیت‌های بسیجیان باید مسجدمحوری باشد، گفت: کارهای فرهنگی را باید در مسجد انجام داده و مسجد را به کانون تبلیغاتی و جذب افراد تبدیل کرد.

فعالیت‌های بسیجیان باید مسجدمحوری باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، پیش از ظهر امروز پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین از فرمانده نوجوان پایگاه مقاومت بسیج شهید موسی طاهرخانی شهر تاکستان که به عنوان فرمانده پایگاه نمونه کشوری انتخاب شده بود، دیدار و از عملکرد این پایگاه بازدید کردند.

میلاد طاهرخانی نوجوان 16 ساله با همکاری هیئت امنای مسجد موفق به جذب حداکثری بسیجیان شهر تاکستان و اجرای برنامه‌های فرهنگی در محدوده پایگاه شده و در سال 93 به‌ عنوان فرمانده پایگاه نمونه کشوری انتخاب شده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید موسی طاهرخانی در تشریح اقداماتش اظهار کرد: تشکیل حلقه‌های صالحین، تشویق افراد بسیجی که بیشترین جذب مردم را به بسیج داشتند، پیگیری موضوعات تحصیلی متربیان، برگزاری برنامه‌های تفریحی و ورزشی علمی برای حلقه‌های صالحین و بسیجیان و شرکت در اردوهای جهادی از جمله اقداماتی بود که به کمک بسیجیان همین پایگاه انجام شده است.

وی افزود: ما برای متربیان حلقه‌های صالحین انتخاب شهید شاخص سال و آیه سال برنامه‌ریزی کردیم که بر همین اساس زندگی روزمره خود را می‌گذرانند.

فرمانده پایگاه نمونه کشوری یادآور شد: این پایگاه کار را تنها در بسیجی‌ها خلاصه نکرده بلکه به کمک مردم جشن‌های مختلف و برنامه‌های مختلفی در سطح شهر برگزار کرده است.

طاهرخانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: ظرفیت بسیج بسیار بالا است و باید از ظرفیت‌های واقعی بسیج استفاده کنیم تا بسیج و پایگاه‌های ما در سطح شهرستان یا استان و حتی کشوری الگو باشند؛ ظرفیتی که بسیج دارد ما هنوز به آن نرسیدیم و زمانی موفق می‌شویم که نگذاریم نااهلان بر سر کرسی قدرت بنشینند.

وی ادامه داد: به کمک بسیجیان پایگاه، آسیب‌های این شهرستان را شناسایی و بر روی تهدیدهایی که به مرور زمان به تهدید تبدیل شده بود کار کردیم تا شهر از آسیب‌های بعدی در امان باشد؛ امروز جنگ نرم است و باید در عرصه فرهنگی تلاش خود را بکنیم.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید موسی طاهرخانی با بیان اینکه فعالیت‌های بسیجیان باید مسجدمحوری باشد، افزود: کارهای فرهنگی را باید در مسجد انجام داده و مسجد را به کانون تبلیغاتی و جذب افراد تبدیل کرد.

وی با اشاره به راه‌اندازی یک کتابخانه‌ در این پایگاه برای استفاده بسیجیان و عموم مردم، اظهار کرد: در فصل امتحانات برای دانش‌آموزان نیز، کلاس‌های آموزشی تحصیلی برگزار کردیم که جذب ما در این فصل دو برابر و بیشتر شد.

انتهای پیام/2667/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول