اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم خبر داد

اجرای طرح مودت در امامزاده محمد(ع) ماهوری شیت طارم

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم از اجرای طرح مودت در امامزاده محمد(ع) ماهوری شیت طارم خبر داد.

اجرای طرح مودت در امامزاده محمد(ع) ماهوری شیت طارم
حبیب ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از آغاز ماه رجب تا کنون برنامه‎های مختلفی در جوار بقاع متبرکه شهرستان طارم اجرایی شده است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف و همچنین جشن میلاد امام علی(ع) تصریح کرد: این برنامه‌ها در جوار چند بقعه شاخص شهرستان اجرایی شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم با بیان اینکه همزمان با روزهای پایانی ماه رجب نیز برنامه‌های مناسبتی اوقاف اجرایی خواهد شد، اضافه کرد: از جمله این برنامه‌ها برگزاری مراسم سوگواری به مناسبت شهادت امام موسی کاظم(ع) است.

وی با بیان اینکه این مراسم در قالب سخنرانی، مداحی و قرائت زیارتنامه همراه خواهد بود، افزود: طبق برنامه جمعی از مسئولان و مردم مومن و متعهد طارم نیز طبق روال قبل در این برنامه حضور پیدا خواهند کرد.

ابراهیمی همچنین از برگزاری دسته عزاداری به مناسبت شهادت امام موسی کاظم(ع) خبر داد و گفت: زمان حرکت دسته عزاداری صبح روز پنج شنبه از مقابل مسجد باب‌الحوائج آب‌بر به سمت مزار شهدا خواهد بود.

وی در ادامه به برنامه‌های اجرایی این شهرستان به مناسبت مبعث رسول اکرم(ص) اشاره کرد و گفت: به این مناسبت نیز مراسم جشنی در امامزادگان هاشم و عوف(ع) آب‌بر برگزار خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم با اشاره به اینکه سخنران این مراسم امام جمعه طارم خواهد بود، اضافه کرد: نظیر این برنامه در جوار مساجد شاخص شهرستان نیز برگزار می‌شود.

وی برپایی ایستگاه‌های صلواتی و همچنین مراسم مولودی خانی را از دیگر برنامه‌های اجرایی به مناسبت مبعث پیامبر اکرم(ص) عنوان کرد و گفت: همچنین به همین مناسبت طرح مودت در امامزاده محمد(ع) ماهوری شیت نیز برگزار خواهد شد.

ابراهیمی با بیان اینکه این طرح در راستای توسعه عمرانی امامزاده محمد(ع) ماهوری شیت اجرایی می‌شود، تصریح کرد: تا کنون طرح مودت در جوار برخی از بقاع شهرستان اجرایی شده است.

وی هدف از اجرای طرح مودت را جلب مشارکت‌های مردمی و خیرین در توسعه و بازسازی بقاع متبرکه عنوان کرد و گفت: خوشبختانه طی سنوات گذشته مشارکت مردم در این طرح‌ مطلوب بوده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم با ارائه گزارشی از نذورات جمع‌آوری شده در قالب طرح مودت اضافه کرد: با اجرای طرح مودت مربوط به بازسازی امامزادگان بر اساس تخصص‌های افراد به صورت افتخاری و رایگان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح مودت در امامزاده حیدر(ع) گیلوان در سال گذشته افزود: با اجرای این طرح جاده‌ای به طول 2 هزار و 200 متر و عرض هشت متر منتهی به امامزاده مذکور ایجاد شده است.

ابراهیمی با بیان اینکه پیکر مطهر 21 امامزاده در شهرستان طارم مدفون است، تصریح کرد: سال قبل از محل اجرای طرح مذکور در امامزاده قاسم(ع) 450 میلیون ریال نذورات مردمی در قالب هدایای نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شد.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح مودت در امامزاده غائب(ع) چورزق گفت: سال گذشته از محل اجرای این طرح 500 میلیون ریال کمک مردمی جمع‌آوری شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم با دعوت از مردم برای مشارکت بیش از پیش در این طرح اضافه کرد: اجرای طرح مودت موجب توسعه، عمران و آبادی بهتر امامزادگان می‌شود.

انتهای پیام/73005/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول