اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر خواهران ناحیه بسیج دانشجویی فارس خبر داد

راه‌اندازی ستاد نهضت «ما زنده‌ایم» در فارس

مدیر خواهران ناحیه بسیج دانشجویی فارس از راه‌اندازی ستاد برنامه‌ریزی و اجرایی نهضت ما زنده‌ایم در این استان خبر داد.

راه‌اندازی ستاد نهضت «ما زنده‌ایم» در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مریم زارع‌پور صبح امروز در جمع دانشجویان خواهر بسیجی دانشگاه‌های شهر شیراز با بیان اینکه نظر به‌ضرورت ارائه الگوی برتر با رویکرد الگوی سوم بر اساس منویات امام خامنه‌ای و پیروی دختران جوان (دانشجو) از آن‌ها، مدیریت خواهران بسیج دانشجویی استان فارس از سال گذشته فعالیت‌های خود را در این زمینه در دانشگاه‌ها و به‌ویژه در فضای خوابگاه‌های دانشجویی آغاز کرده است، اظهار داشت: به‌عنوان نمونه توزیع کتاب «من زنده‌ام» همزمان با میلاد کریمه اهل‌بیت (س) در شهریورماه 93، مسابقه کتابخوانی در سطح خوابگاه‌ها و مسابقه تلخیص این کتاب توسط دختران دانشجو برگزار شد که منتهی به برگزاری گعده‌های شبانه در خوابگاه‌ها به‌صورت هفتگی شده است.

وی افزود: در این گعده‌ها که با حضور زنان اسوه و تأثیرگذار در دفاع مقدس برگزار می‌شود، دختران دانشجو به بحث و گفت‌وگو در مورد نقش و تأثیر دختران در پیشبرد اهداف انقلاب و تعالی ایران اسلامی می‌پردازند.

زارع‌پور با بیان اینکه، از اردیبهشت‌ماه سال 94 به‌صورت هدفمند اقدام به راه‌اندازی ستاد برنامه‌ریزی نهضت ما زنده‌ایم در ناحیه بسیج دانشجویی فارس کرده‌ایم، ادامه داد: در این ستاد پس از بررسی توانمندی‌های خواهران در هر دانشگاه و نیازمندی‌های جامعه هدف، خط‌مشی‌های کلی به تصویب رسید.

وی از تشکیل ستاد اجرایی نهضت ما زنده‌ایم با حضور جانشینان خواهر حوزه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهر شیراز خبر داد و تصریح کرد: در نخستین جلسه ستاد اجرایی پس از بحث و تبادل‌نظر، مسئولان کمیته‌های آموزش، فرهنگی، بررسی و تحلیل و رسانه انتخاب شدند.

مدیر خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: با تعیین هفته سوم مهرماه به‌عنوان هفته نهضت ما زنده‌ایم در بسیج دانشجویی فارس، مقرر شد که در طول این هفته برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و... در دانشگاه‌های استان فارس اجرا و اختتامیه برنامه‌ها در روز 23 مهرماه سالروز اسارت خانم معصومه آباد به‌صورت متمرکز برگزار شود.

زارع‌پور بیان داشت: جلسات ستاد اجرایی نهضت ما زنده‌ایم در بسیج دانشجویی استان فارس به‌صورت هفتگی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2448/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول