اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

براساس اعلام حوزه توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور

آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد اداره برتر مقابله با آسیب‌های اجتماعی معرفی شد

براساس اعلام حوزه معاونت کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور آموزش و پرورش استان در اجرای برنامه‌های فرهنگی و پیشگیری از آسیب‌ها در مدارس به عنوان اداره برتر انتخاب شد.

آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد اداره برتر مقابله با آسیب‌های اجتماعی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس اعلام حوزه معاونت کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور آموزش و پرورش استان در اجرای برنامه‌های فرهنگی و پیشگیری از آسیب‌ها در مدارس به عنوان اداره برتر انتخاب شد.

 سید ناصر رضایی گفت: این فعالیت‌ها در اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی در حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت و در چارچوب تفاهم سال 93 وزارت آموزش و پرورش و ستاد مبارزه با مواد مخدر انجام شده است.

وی افزود: براساس درخواست ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور از سوی وزارت آموزش و پرورش مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، معاونت تربیت بدنی و سلامت و رئیس اداره و کارشناسان مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی تقدیر می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز اظهار کرد: از مهمترین شاخص‌های کسب عنوان برتر در بین دستگاه‌های اجرایی برگزاری برنامه‌های مدارس عاری از خطر در27 آموزشگاه، زیر پوشش قرار دادن 4 هزار و 507 دانش‌آموز در طرح مهارت‌های مقابله‌ای و طراحی نقشه مناطق در معرض و مدارس مراقبت است.

هادی زارع‌پور گفت: همچنین 17 هزار و 400 نفر از اولیاء دانش‌آموزان در کارگاه‌های پیشگیری اولیه از اعتیاد و مهارت‌ها زندگی و شیوه فرزند‌پروری شرکت کردند.

انتهای پیام/82009/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول