اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

دشمن به دنبال تحقق پروژه بی‌ثبات‌سازی در ایران است

امام جمعه خلخال گفت: دشمن به دنبال تحقق پروژه بی‌ثبات‌سازی در ایران است.

دشمن به دنبال تحقق پروژه بی‌ثبات‌سازی در ایران است

به گزارش خبرگزای فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک سالروز آزادسازی خرمشهر در خلخال اظهار کرد: دشمن به دنبال تحقق پروژه بی‌ثبات‌سازی در کشور ایران است و این سپاه پاسداران است که عرصه را بر دشمنان تنگ کرده است.

وی با اشاره به هراس جهانی‌ و منطقه‌ای استکبار جهانی از قدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران قدردان زحمات سپاه بوده و این نیرو به حقیقت امتحان خود را پس داده است.

امام جمعه خلخال سرمشق امروز سپاهیان را حضرت امام حسین (ع) و ابوالفضل‌العباس (ع) عنوان کرد و یادآور شد: باید بدانیم که امروز دشمن بیکار ننشسته و هنوز به دنبال رخنه در این کشور است که توانمندی این نیروی مقتدر امان دشمن را بریده است و در وضعیت کنونی منطقه نیز سپاه در برقراری امنیت و آسایش به خوبی به وظیفه خود عمل کرده است.

رشتبری با تقدیر از فرماندهی و مجموعه کارکنان و پایوران سپاه پاسداران خلخال و سربازان این ناحیه بیان کرد: سپاه پاسداران در تمامی زمینه‌ها به خوبی در کنار سایر قوا انجام وظیفه کرده و این نیرو با اخلاص همیشگی همچنان در خط ولایت فقیه و تابع فرمان مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به تحولات منطقه و توافقات هسته‌ای گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانش‌آموختگان دانشگاه امام حسین (ع) به روشنی تمامی دسیسه دشمنان و کارشکنی استکبار جهانی را تشریح کرد و این گفته مقام معظم رهبری نیازمند توجه جدی و تحلیل مناسب است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال گفت: یک جمله امام (ره) صداقت و اخلاص پاسداران را تایید می‌کند که اگر سپاه نبود کشور هم نبود و باید این نیرو همچنان در خدمت نظام و انقلاب باشد.

رشتبری با اشاره به عملکرد موفق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در داخل مرز و خارج از مرزهای جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: اینک بر دشمنان ثابت شده است که سپاه پاسداران به حق یک نیروی مقتدر و شایسته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم با حضور مسئولان از سه خانواده معظم شهید عملیات ‌بیت‌المقدس از شهرستان خلخال تجلیل شد.

انتهای پیام/62008/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول