اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل ستاد دیه کرمان:

255 بدهکار مالی در زندان‌های کرمان به‌سر می‌برند

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان گفت: 255 نفر بدهکار غیرعمد مالی و دیه در زندان‌های استان کرمان حضور دارند.

255 بدهکار مالی در زندان‌های کرمان به‌سر می‌برند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سید حجت‌الله موسوی‌قوام پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان قضایی، اجرایی و نظامی استان کرمان با مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی کشور اظهار داشت: فعالیت ستاد دیه در کرمان از 14 سال قبل آغاز شده است و 2 هزار و 226 مددجوی جرائم غیرعمد طی این مدت آزاد شده‌اند که 60 درصد آنها بدهکاران دیه ناشی از تصادفات بوده است.

وی بیان داشت: 289 میلیارد ریال از محل کمک‌های استانی و کشوری برای آزادی مددجویان جرائم غیرعمد استان کرمان پرداخت شده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان ادامه داد: 125 نفر از زندان‌های استان کرمان از طریق صندوق تامین خسارت‌های بدنی کشور با رقمی برابر با 52 میلیارد ریال آزاد شده‌اند.

موسوی‌قوام از حضور 255 نفر بدهکار غیرعمد مالی و دیه در زندان‌های استان کرمان خبر داد و افزود: 50 نفر از این افراد بدهکار دیه هستند و به نظر می‌رسد 45 نفر از این افراد مشمول کمک صندوق تامین خسارت‌های بدنی کشور باشند و 52 میلیارد ریال نیاز است.

انتهای پیام/80019/ط10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول