اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته خادمان قرارگاه مرکزی راهیان‌نور:

ترویج سبک زندگی شهدا نیاز امروز جامعه است

مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان‌نور با اشاره به اینکه شهدا در اخلاص بی‌نظیر بودند و کار برای غیر از خدا انجام نمی‌دادند، گفت: ترویج این سبک زندگی نیاز امروز جامعه است.

ترویج سبک زندگی شهدا نیاز امروز جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد حاجی‌رحیمی بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از خادمان شهدا در مجتمع فرهنگی بعثت شهر کرمانشاه، اظهار کرد: نباید فلسفه وجودی خادم شهدا بودن را فراموش کرد.

وی با تأکید بر اینکه باید از شهدای والامقام الگوبرداری کنیم، تصریح کرد: سبک زندگی شهدا یک سبک باصفا و پر از اخلاص بود و ترویج این سبک زندگی نیاز امروز جامعه ما است.

مسئول کمیته خادمان قرارگاه مرکزی راهیان‌نور، یکی از مهم‌ترین جنبه‌های اردوهای راهیان‌نور و تشکیل کمیته خادمان شهدا را از بین بردن تفاوت خادمان با شهدا عنوان کرد.

این مسئول، شبیه شهدا شدن را یک مزیت برای خادمان شهدا برشمرد و گفت: شهدا توسط خدا برای شهادت انتخاب شدند و خادمی شهدا به‌معنای این است که شبیه شهدا شویم.

وی با اشاره به اینکه شهدا در اخلاص بی‌نظیر بودند و کار برای غیر از خدا به هیچ وجه انجام نمی‌دادند، عنوان کرد: معنویت جبهه‌ها، جنگ را برای رزمندگان جذاب کرده بود.

رحیمی در پایان با بیان اینکه هدف شهدا مقدس بود، تبیین کرد: ایثار، دوری از کبر، کمک به دیگران، محاسبه نفس و صداقت از جمله ویژگی‌های شهدا بود.

انتهای پیام/2700/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول