اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

دعوت اوباما از نتانیاهو برای سفر به واشنگتن بعد از ضرب‌الاجل 30 ژوئن

رئیس جمهور آمریکا از نخست وزیر رژیم صهیونیستی دعوت کرده بعد از پایان ضرب‌الاجل 30 ژوئن برای گفت‌وگو به واشنگتن سفر کند.

دعوت اوباما از نتانیاهو برای سفر به واشنگتن بعد از ضرب‌الاجل 30 ژوئن

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، روزنامه «یدیعوت آحارونوت» به نقل از منابعی در وزارت خارجه آمریکا گزارش داد، باراک اوباما از «بنیامین نتانیاهو» دعوت کرده، ماه آینده میلادی، بعد از ضرب‌الاجل 30 ژوئن برای رسیدن به توافق هسته‌ای با ایران، برای گفت‌وگو به واشنگتن سفر کند.

بر اساس این گزارش، سخنگوی دفتر نتانیاهو درباره این گزارش، اظهارنظر رسمی نکرده است. با این حال، مقاماتی که خواستند نامشان فاش نشود، به خبرنگاران گفتند چنین دعوتی را دریافت نکرده‌اند.

اما یدیعوت آحارونوت به نقل از منابعی در وزارت خارجه آمریکا گزارش داد، اوباما از نتانیاهو دعوت کرده اواسط جولای برای گفت‌وگو به واشنگتن سفر کند یعنی بعد از ضرب‌الاجل 30 ژوئن که قرار است قدرت‌های بزرگ بر سر برنامه هسته‌ای ایران با تهران به توافق برسند.

نتانیاهو منتقد توافق در حال شکل‌گیری با ایران است چراکه مدعی است این توافق به ایران امکان ساخت بمب هسته‌ای را می‌دهد. همین موضع بود که موجب شد هنگام سفر چند ماه پیش نتانیاهو به واشنگتن و سخنرانی در کنگره، باراک اوباما از دیدار با او خودداری کند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول