اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی:

شخصیت آیت‌الله بهشتی بهترین الگو در قانون‌مداری است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی گفت: شخصیت آیت‌الله بهشتی برای تمام مدیران دستگاهی اجرایی بهترین الگو در قانون‌مداری و توجه به ارزش‌های انقلاب است.

شخصیت آیت‌الله بهشتی بهترین الگو در قانون‌مداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک شکرالله حسن‌بیگی ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت شهدای هفتم تیر استان مرکزی اظهار داشت: واقعه هفتم تیر و انفجار تروریستی دفتر حزب جمهوری اسلامی به دست منافقین، اوج کینه توزی و دشمنی با انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که برای همیشه تاریخ در اذهان باقی خواهد ماند.
وی تصریح کرد: حادثه هفتم تیر سال 60 حاصل یک جریان ریشه‌دار کینه‌توزانه نسبت به بهترین یاران وفادار امام(ره) و تاثیرگذارترین شخصیت‌های انقلاب اسلامی بود که باید به درستی برای نسل جدید تبیین شود.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی با تاکید بر اینکه بزرگداشت هفتم تیر فرصت مناسبی برای تبیین شخصیت و سیره زندگی شهید مظلوم دکتر بهشتی و یارانش برای نسل جوان، مدیران و مسئولان نظام اسلامی است، گفت: تشریح و تبیین افکار و الگوهای رفتاری شهید بهشتی برای نسل جوان، انقلاب اسلامی را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند.

 حسن‌بیگی ادامه داد: متاسفانه چهره شهید بهشتی تا زمانی که زنده بود، مورد هجمه قرار گرفت و عده‌ای کوته فکر در زمان حیات ایشان تهمت‌های ناروایی را به این یار امام و رهبری وارد کردند، اما شهادت مظلومانه این متفکر برجسته نشان داد که همه این مسایل، نقشه‌ای از سوی قدرت‌های مستکبر برای خدشه‌دار کردن چهره‌های انقلابی است.

وی با تاکید بر اینکه شهید بهشتی در کنار شهید مطهری دو تئوریسن و متفکر اصلی انقلاب اسلامی به شمار می‌روند، بیان داشت: ولایت‌مداری و قانون‌گرایی از نکات محوری مورد نیاز جامعه امروز ایران اسلامی است که این ویژگی‌ها به خوبی در شخصیت شهید آیت‌الله بهشتی متبلور بود.

رئیس حوزه‌های علمیه استان مرکزی نیز با اشاره به اینکه شهید بهشتی لحظه‌ای از اصول انقلاب کوتاه نیامد و امام راحل را تنها نگذاشت، گفت: شهید بهشتی یک انقلابی برجسته، یک متفکر و مدیر زبردست بود که خدمات صادقانه‌ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه کرد.

سید احمد حسینی اظهار داشت: حادثه هفت تیر 1360 به عنوان نقطه عطف تاریخ ایران محسوب می‌شود و خون پاک شهدای این حادثه تضمین کننده انقلاب بوده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز بیان کرد: آیین بزرگداشت شهدای هفتم تیر، رأس ساعت 16 روز یکشنبه هفتم تیر ماه در مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام عباس هاشمی برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در منطقه سنجان، برپایی نمایشگاه کتاب از آثار شهید بهشتی، تجلیل از خانواده‌های پنج شهید در حادثه هفتم تیر و برگزاری مسابقه‌های فرهنگی را بخشی از برنامه‌های ستاد بزرگداشت شهدای هفتم تیر استان مرکزی عنوان کرد.

شهیدان آیت‌الله هاشمی‌سنجانی، حجت‌الاسلام غلامرضا دانش منفردآشتیانی، حجت‌الاسلام محمد حسین صادقی، علی اصغر آقازمانی و محمود بالاگر از شهدای حادثه هفتم تیر سال 1360 اهل استان مرکزی بودند.

انتهای پیام/87003/صا40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول