اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صورت می‌گیرد

برگزاری گرامیداشت شهدای 7 تیر در همدان

در آستانه گرامیداشت روز هفتم تیر و سالروز شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان دو مراسم در همدان برگزار خواهد شد.

برگزاری گرامیداشت شهدای 7 تیر در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، دارالمؤمنین همدان از دیرباز در برگزاری مراسم تکریم و یادبود شهدای انقلاب و دفاع مقدس پیشگام بوده است.

همدانی‌ها که بیش از 8 هزار شهید از ابتدای انقلاب تاکنون تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده‌اند، در برپایی مراسم و جلسات حفظ و تکریم یاد و خاطره شهدا همیشه سنگ‌تمام می‌گذارند.

از این رو همزمان با هفته قوه قضاییه و سالروز شهادت مظلومانه شهید بهشتی و یارانش به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در شب و روز هفتم تیر امسال، دو برنامه در تکریم و زنده نگه داشتن یاد این شهدای گرانقدر در شهر همدان برگزار خواهد شد.

به گفته مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان روز یکشنبه 6 تیر یک ساعت و نیم قبل از افطار مراسم یادبودی در مسجد باب‌الحوائج عباس‌آباد همدان با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان برگزار خواهد شد.

دوشنبه هفتم تیرماه نیز مراسم دیگری از ساعت 10 تا 11:30 دقیقه در مسجد مهدیه با حضور مسئولان ارشد سیاسی استان، رئیس دادگستری و همکاران شاغل در دستگاه قضا، رؤسا و مدیران دوایر دولتی و مردم شهیدپرور همدان با سخنرانی حجت‌الاسلام مصطفی رستمی نماینده نهاد رهبری در دانشگاه بوعلی و امام جمعه مریانج برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول