اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لردگان:

برخی کاندیداهای مجلس با رفت‌و‌آمدهای شبانه ‌برای مردم مزاحمت ایجاد می‌کنند‌

امام جمعه لردگان گفت: برخی کاندیداهای مجلس با رفت‌و‌آمدهای شبانه ‌برای مردم مزاحمت ایجاد می‌کنند‌.

برخی کاندیداهای مجلس با رفت‌و‌آمدهای شبانه ‌برای مردم مزاحمت ایجاد می‌کنند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام حسن انصاری ظهر امروز در جمع مداحان شهرستان لردگان با برجسته عنوان کردن جایگاه مداحان در نظام اسلامی، اظهار داشت: مداحان در خصوص زندگی و سیره پیامبر گرامی اسلام(ص) و ائمه معصومین(ع) مطالعه و تحقیق لازم را داشته باشند و داستان‌ها، شعرها و روایات وارده در این خصوص را جمع‌آوری کرده و در مجالس برای مردم بیان کنند.

وی افزود: بهترین تبلیغ برای اسلام را مداحان می‌توانند انجام دهند و همین‌طور فعالیت مداحان در راستای اصلاح رفتارها و عادت‌های ناپسند می‌تواند موثر و تعیین کننده باشد.

انصاری تبلیغ را از جمله وظایف پیامبران و ائمه عنوان کرد و افزود: مداحان به کاری اشتغال دارند که پیامبران داشتند و لازم است که تبلیغات مداحان درست و آگاه کننده باشد نه اینکه موجب تخریب افراد شود.

امام جمعه لردگان در ادامه به تبلیغات زودهنگام برخی افراد برای انتخابات مجلس دهم اشاره کرد و گفت: مداحان مراقب تبلیغات زودرس انتخابات مجلس باشند و بیهوده از این افراد در مجالس خود تعریف و تمجید نکنید.

وی افزود: قانون انتخابات اجازه نمی‌دهد که کسی از هم‌اکنون که تا انتخابات حدود هشت ماه باقی مانده است، جو شهرستان را مسموم کرده و با رفت و آمدهای شبانه خود برای مردم مزاحمت ایجاد کند.

انصاری خاطرنشان کرد: هر چیز مکان و زمان خاص خود را دارد و نباید با این فعالیت‌های زودهنگام و غیرقانونی برای مردم ایجاد مزاحمت کرد.

انتهای پیام/3145/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول