اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان:

باید نگرش مردم را به بیمه اصلاح کنیم

استاندار سیستان و بلوچستان بیمه را یکی از ضروریات جامعه امروز دانسته و خواستار فرهنگ‌سازی و نهادینه شدن بیمه در نگاه مردم شد.

باید نگرش مردم را به بیمه اصلاح کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علی‌اوسط هاشمی ظهر امروز در نشست با مدیران شرکت‌های بیمه فعال سیستان و بلوچستان بر لزوم انجام برنامه‌های آموزشی برای نسل جدید و اصلاح نگرش مردم تأکید کرده و اظهار داشت: به تغییر در نگاه‌های مردم فکر کنیم یعنی باید نگرش آنها را به بیمه اصلاح کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به آمار حوادث غیر مترقبه و بلایای طبیعی در کشور افزود: این حوادث آموزه‌هایی در بردارد که تدبر انسان را برای درس گرفتن برمی‌انگیزد، که بیمه یکی از مهم‌ترین موضوعاتی بوده که نیاز  فردای انسان‌ها است که آینده‌نگری را توجیه می‌کند.

این مسئول ادامه داد: اگر بیمه‌ها نقش خود را به خوبی ایفا کنند و اعتماد مردم جلب شود، هرکدام از بیمه‌شوندگان مبلغی برای بیمه خواهد بود.

وی تصریح کرد: تلاش کنید رقابت بیمه‌ها در کیفیت و کمیت خود را نشان بدهد تا مردم حق انتخاب داشته باشند و کیفیت خدمات بیمه مطابق با شایستگی مقام انسان افزایش پیدا کند.

هاشمی بیان کرد: بیمه‌ها می‌توانند یار و همراه دولت در جبران خسارات به آسیب‌دیدگان در حوادث غیرمترقبه باشند، لذا دولت برای توسعه بیمه‌ها تلاش و از آنها حمایت می‌کند چراکه توسعه بیمه جزو ضرورت‌های کشور است.

انتهای پیام/3139/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول