اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جهت شرکت در اجلاس سراسری نظام مهندسی ساختمان

وزرا و میهمانان اجلاس نظام مهندسی وارد اردبیل شدند

مشاور ارشد رئیس جمهور و رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان برای شرکت در هجدهمین اجلاس سراسری نظام مهندسی ساختمان در حالی در اردبیل از فردا آغاز به کار می‌کند که وزرا، مشاوران رئیس جمهور و 500 میهمان داخلی این اجلاس وارد اردبیل شدند.

وزرا و میهمانان اجلاس نظام مهندسی وارد اردبیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عصر امروز و در قالب هیئت عالی رتبه ترکان مشاور ارشد رئیس جمهور و رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان، سید مهدی هاشمی رئیس کمیسیون عمران مجلس و بیش از 500 میهمان کشوری از هیئت‌ مدیره‌های نظام مهندسی ساختمان وارد اردبیل شدند.

در این اجلاس که از فردا ساعت 8 صبح در سالن ولایت اردبیل آغاز می‌شود، قرار است در نوبت صبح مراسم افتتاح با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، تعدادی از وزرا و مسئولان ارشد کشوری برگزار شود که در این مراسم قرار است معاون اول رئیس جمهور، رئیس سازمان نظام مهندسی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار و رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل سخنرانی کند.

این اجلاس به مدت دو روز در نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود که نوبت صبح از 8 صبح الی 13 ظهر و بعد از ظهرها نیز تا ساعت 19 برنامه‌های این اجلاس پیگیری می‌شود.

از بین وزرا نیز وزیر راه و شهرسازی در سفر نیم روزه خود به اردبیل به همراه وزیر نفت قرار است در اجلاس سراسری نظام مهندسی ساختمان استان‌های کشور حاضر شوند.

500 میهمانی که امروز وارد اردبیل شدند شامل اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان‌ها، مدیران کل راه و شهرسازی استان‌های مختلف کشور، شهرداران مراکز استان‌ها، معاونان امور عمرانی استانداری‌ها و دیگر مدعوینی هستند که به این اجلاس دعوت شده‌اند.

در اجلاس سراسری نظام مهندسی ساختمان قرار است تراز بودجه شورای مرکزی و نظام‌نامه یک ساله این سازمان تدوین و مصوب شده و خط و مشی‌های یک ساله این سازمان در پیشبرد اهداف و راهبردهای عملی تعیین شود.

انتهای پیام/62007/ج20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول