اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه رازی کرمانشاه:

معجزه‌ای پس از توافق در مذاکرات در وضعیت اقتصادی رخ نمی‌دهد

عضو هیئت علمی دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به اینکه مردم برای رویارویی با تحریم‌ها آمادگی کامل دارند، گفت: قرار نیست با توافق در مذاکرات معجزه‌ای رخ بدهد.

معجزه‌ای پس از توافق در مذاکرات در وضعیت اقتصادی رخ نمی‌دهد
سهراب دل‌انگیزان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: جمع‌بندی مذاکرات به‌معنای این نیست که معجزه رخ داده است و برای تغییر هر موضوعی نیازمند کار و تلاش هستیم.

دل‌انگیزان با تاکید بر اینکه انجام اقدامات اثربخش نیازمند بهبود سازوکار عملکرد بانک‌هاست، عنوان کرد: دسترسی ساده به مواد اولیه یک موضوع مهم برای کمک به تولیدکنندگان است.

این استاد دانشگاه افزایش تولید را نتیجه فراهم آمدن شرایط لازم و مناسب عنوان کرد و گفت: شادی مردم از نتیجه مذاکرات باید معقول باشد.

عضو هیئت علمی دانشگاه رازی کرمانشاه شادی عده‌ای از افراد از جمع‌بندی چند وقت پیش مذاکرات هسته‌ای را چندان قابل توجه ندانست.

این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: شادی مردم از یک اتفاق مثبت به خودی خود خوب است، اما سوءاستفاده برخی افراد از این موضوع موجب منحرف شدن یک فضای معمولی می‌شود.

وی انجام اقدامات نامناسبی همچون بی‌حجابی را نامناسب عنوان کرد و افزود: بی‌حجابی طبق قانون و عرف در کشور ما ناپسند است و مردم انجام چنین اقداماتی را نمی‌پذیرند.

این مسئول این عده از افراد را دارای معضلات فرهنگی بیان کرد و ادامه داد: سوءاستفاده یک گروه از موضوع شادی معقول مردم، غیرقابل پذیرش و محکوم است.

دل‌انگیزان از بی‌حجابی و انجام حرکات خارج از عرف توسط برخی افراد در هنگام شادی سایر افراد به‌عنوان هنجارشکنی یاد کرد.

به گفته وی، مردم به رئیس‌جمهوری رای دادند که گفته سانتریفیوژ و اقتصاد با هم باید بچرخند و البته این مردم برای پذیرش اثرات تحریم تحمل داشته و دارند.

این اقتصاددان با بیان اینکه مردم برای رویارویی با تحریم‌ها آمادگی کامل داشته و دارند، تصریح کرد: مردم از موفقیت دولت در برابر زیاده‌خواهی دشمن شاد هستند.

وی خوشحالی مردم را به‌دلیل حفظ عزت و چاره‌اندیشی از سوی دولت بیان کرد و گفت: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند جان خود را در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان برای دفاع از میهن خویش فدا می‌کنند.

انتهای پیام/2700/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول