اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید همدان خبر داد

بررسی برای موقعیت‎یابی مزار شهدا با جی پی اس

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان از تحقیق و بررسی امکان‌سنجی موقعیت‌یابی مزار شهدای همدان با جی پی اس خبر داد.

بررسی برای موقعیت‎یابی مزار شهدا با جی پی اس

ناصر عارف در مراسم تشییع پیکر سه شهید گمنام در پارک مردم همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: شهدا در راه یک هدف متعالی جان خود را به خدای خود هدیه کردند.

وی با بیان اینکه آن‌ها از تمام هستی خود با هدف تحقق آرمان والای دین گذشتند، خاطرنشان کرد: نه تنها امروز، بلکه در طول تاریخ شهدا به ما درس زندگی، فداکاری، ایثار و ازخودگذشتگی مى‌دهند.

مدیرکل بنیاد شهید همدان با بیان اینکه این شهدا امروز بعد از گذشت بیش از 30 سال به میان مردم خود بازگشته‌اند، اظهار کرد: آنچه امروز جالب توجه بود حضور گسترده مردم ولایتمدار است که نشان دادند پایبند به آرمان‌های انقلاب و حافظ خون شهدا هستند.

وی با اشاره به واقعه عاشورا اظهار کرد: گرچه 1400 سال از آن هنگامه می‌گذرد اما قیام عاشورا تا ابد الهام‌بخش است.

عارف ادامه داد: از آنجا که نگاه شهدا به نهضت عظیم عاشورا بوده است، امروز می‌بینیم که چگونه هم خودشان را به رفیع‌ترین جایگاه‌ها رسانده‌اند و هم دستگیر مردم در برهه‌های حساس هستند.

انتهای پیام/89034/ت10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول