اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرستان نطنز در مجلس خواستار شد

اصلاح تعرفه برق منطقه گرمسیری بادرود

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شدت گرمای هوا در منطقه کویری بادرود، اصلاح تعرفه برق گرمسیری این منطقه ضروری است.

اصلاح تعرفه برق منطقه گرمسیری بادرود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان‌؛ محمد فیروزی نماینده شهرستان‌های نطنز‌، بادرود و قمصر با اشاره به درخواست شوراهای اسلامی شهرهای بادرود و خالدآباد مبنی بر اصلاح تعرفه برق گرمسیری این منطقه گفت: در این خصوص جلسه‌ای با حضور اعضای شورای این دو شهر و رئیس سازمان هواشناسی کشور برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه گزارشی از شدت دمای هوا در این منطقه کویری ارائه و مقرر شد با بررسی لازم از طریق سازمان هواشناسی برای تصویب اصلاح تعرفه سازمان توانیر مراحل اداری موردنیاز طی شود.

نماینده نطنز، باد رود و قمصر تأکید کرد: سایر شهرستان‌های حاشیه کویر نطنز از این تعرفه بهره‌مند هستند اما دو شهر بادرود و خالدآباد از این تعرفه محروم بوده و این ‌یک ناحقی آشکار به مردم منطقه است.

وی با اشاره به وضعیت جغرافیایی شهرستان نطنز و وجود دو اقلیم کوهستانی و کویری در این منطقه، بیان کرد: به تصور برخی از مسئولان چون شهرستان نطنز در حاشیه کوه کرکس قرار دارد، دارای آب‌ و هوای خنکی است اما شهرهای بادرود و خالدآباد با حدود فاصله 30 کیلومتری از شهر نطنز در دل کویر قرار گرفته و افزایش دمای هوا در تابستان در این مناطق طاقت‌فرسا است.

عضو کمیسیون عمران اضافه کرد: با قول مساعد رئیس سازمان هواشناسی کشور ایستگاه هواشناسی اقلیمی بادرود به یک مکان مناسب منتقل می‌شود، تا وضعیت آب‌وهوا را به‌صورت واقعی نشان دهد و پس از ارائه گزارش از طریق شهرستان و استان به سازمان هواشناسی کشور درجه‌بندی وضعیت گرمسیری مشخص و تعرفه برق گرمسیری برای مردم منطقه بادرود لحاظ شود.

انتهای پیام/63057/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول