اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دولت در اردبیل:

نمایشگاه مجازی دستاوردهای دولت بدون محدودیت زمانی در اختیار کاربران است

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دولت در استان اردبیل گفت: نمایشگاه مجازی که همزمان با هفته دولت در وب سایت استانداری اردبیل در اختیار مخاطبان قرار گرفته است بدون محدودیت زمانی در اختیار کاربران است تا به آن مراجعه کنند.

نمایشگاه مجازی دستاوردهای دولت بدون محدودیت زمانی در اختیار کاربران است

فرهاد عظیمی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: ما برخلاف سال‌های گذشته که شاهد برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت در گرامیداشت هفته دولت در سطح استان بودیم امسال با توجه به وضعیت منابع مالی دولت و تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها سعی کردیم تا نمایشگاه مجازی را در وب سایت استانداری راه‌اندازی کنیم.

وی یادآور شد: هر چند در سال‌های گذشته این نمایشگاه به صورت حضوری در مصلی و یا محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی گشایش یافته بود اما امسال علاقمندان می‌توانند با مراجعه به وب سایت استانداری در قالب یک باکس مشخص نمایشگاه مجازی را کلیک کرده و نسبت به مشاهد عملکرد دستگاه‌های مختلف اجرایی و ارزیابی عملکرد آنها ورود پیدا کنند.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دولت در استان اردبیل افزود: در این نمایشگاه مجازی سعی شده است تا عملکرد دوساله دستگاه‌های دولتی در دولت تدبیر و امید به نمایش گذاشته شده و امکان آشنایی بیشتر مخاطبان و مردم با ابعاد این فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده فراهم آید.

عظیمی گفت: تا زمانی که مراجعه به این نمایشگاه مجازی در سایت استانداری انجام می‌شود این عملکردها قابل مشاهد خواهد بود اما زمانی که احساس کردیم دیگر مراجعات کمتر شده امکان برداشته شدن این فرایند از سایت استانداری اردبیل به وجود می‌آید.

این مسئول بیان کرد: سعی کردیم عملکرد تمام دستگاه‌های اجرایی استان را حتی شهرداری اردبیل و بخشی از نهادهای انقلابی را در معرض دید بگذاریم که در این نمایشگاه سعی شده عملکردها به صورت دوساله و مقایسه‌ای با سال‌های گذشته به انجام برسد.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دولت در استان اردبیل در مورد سفر استاندار اردبیل به شهرهای مختلف استان برای افتتاح پروژه‌ها افزود: این سفرها از فردا با سفر استاندار اردبیل با همکاری خبرنگاران به شهرستان‌های شمالی استان پارس‌آباد و بیله‌سوار انجام می‌شود که قرار است در طول نیز این سفر به مناطق مختلف استان به انجام برسد.

عظیمی در پایان سخنان خود بیان کرد: در این سفرهای شهرستانی در کنار افتتاح پروژه‌های عمرانی، خدماتی و تولیدی بازدیدهایی نیز توسط استاندار و معاونان وی انجام شود.

انتهای پیام/62007/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول