اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت محقق شد

آغاز عملیات اجرایی آزمایشگاه کشاورزی هسته‎ای در گرگان/ دانشکده تولیدات گیاهی افتتاح شد

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان گرگان از آغاز عملیات اجرایی آزمایشگاه کشاورزی هسته‎ای در این شهرستان خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی آزمایشگاه کشاورزی هسته‎ای در گرگان/ دانشکده تولیدات گیاهی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی نجفی‎نژاد ظهر امروز در آئین افتتاح متمرکز 128 پروژه اقتصادی، عمرانی و اشتغال‌زایی شهرستان گرگان ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت فرصتی برای ارائه گزارش و دستاوردهای دولت و دستگاه‎های اجرایی به جامعه است.

وی با اشاره به اینکه کلنگ دانشکده تولیدات گیاهی در سال 1384 به زمین زده شد، تصریح کرد: این پروژه چهار سال در اختیار پیمانکار اول بود که در حد اسکلت باقی ماند مجددا دو پیمانکار اجرای پروژه را پیگیری کردند از اواخر سال 1391 پروژه متوقف بود تا زمانی که دولت تدبیر و امید روی کار آمد.

دانشگاه با کمبود فضای فیزیکی و آزمایشگاهی روبه‌رو بوده است

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان گرگان با بیان اینکه دانشگاه با کمبود فضای فیزیکی و آزمایشگاهی روبرو بوده است، افزود: پیمانکار یک میلیارد تومان از دانشگاه طلب‌کار بود که مطالبات آن را پرداخت کردیم و پروژه به پیمانکار جدید تحویل داده شد، این پروژه اکنون فازبندی شده است.

نجفی‎نژاد با اشاره به اینکه سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی به دلیل پروژه از اعتبار لازم استفاده کرده از ارائه اعتبار جدید ممانعت کرد، گفت: دانشگاه سعی کرد با افزایش درآمد و صرفه‎جویی در هزینه‎های دانشگاه در سایه همدلی و همراهی هدف خود را محقق کند.

وی از کاهش 10 درصدی هزینه‎های جاری دانشگاه خبر داد و تصریح کرد: با کاهش هزینه‎های جاری توانستیم بخش‎های زیادی از پروژه را تکمیل کنیم.

فاز دوم دانشکده تولیدات گیاهی تا 22 بهمن تکمیل می‎شود

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان گرگان بیان داشت: 5 میلیارد ریال در سفر دولت به پروژه مذکور اختصاص پیدا کرد که 100 درصد آن را تخصیص کردیم و بناست با منابع داخلی دانشگاه روند اجرای پروژه را دنبال کنیم.

نجفی‎نژاد با بیان اینکه فاز دوم پروژه دانشکده تولیدات گیاهی طی چند ماه آینده تکمیل می‎شود، تصریح کرد: تلاش می‎کنیم تا 22 بهمن جاری پروژه را تکمیل و به مرحله بهره‎برداری برسانیم.

به گزارش فارس، 781 پروژه عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغال‌زا با اعتباری بالغ بر 304 میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح، بهره‎برداری و کلنگ‎زنی می‎شود، آئین افتتاح متمرکز 128 پروژه اقتصادی، عمرانی و اشتغال‌زایی شهرستان گرگان نیز امروز در نخستین روز از هفته دولت با حضور مسئولان اجرایی در دانشگاه پردیس برگزار شد.

انتهای پیام/83001/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول