اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

طلب 140 میلیارد تومانی گندم‌کاران اردبیلی را به سرعت پرداخت می‌کنیم

استاندار اردبیل گفت: با اعلام وزیر جهاد کشاورزی تلاشمان بر این است تا ظرف دو هفته آینده طلب 140 میلیارد تومانی گندم‌کاران استان اردبیل را پرداخت کنیم.

طلب 140 میلیارد تومانی گندم‌کاران اردبیلی را به سرعت پرداخت می‌کنیم

مجید خدابخش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: ما تاکنون در استان اردبیل به ویژه مناطق شمالی این استان بهای گندم خریداری شده کشاورزان را به ارزش 430 میلیارد تومان پرداخت کرده‌ایم و تعداد محدودی تاکنون مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند که در تلاش هستیم تا این پرداختی‌های انجام شود.

وی علت اصلی به تاخیر افتادن پرداخت پول زارعان را افزایش 2.5 برابری تولید گندم در استان به نسبت سال‌های گذشته اعلام کرد و گفت: اگر تولید گندم در سال گذشته 220 هزار تن بود در حال حاضر این رقم به 510 هزار تن افزایش یافته که با این حجم قطعا در پرداختی‌ها نیز نارسایی‌های وجود دارد.

استاندار اردبیل یادآور شد: وزیر جهاد کشاورزی قول داده تا دو هفته آینده با تزریق منابع به بانک‌ عامل طلب گندم‌کاران پرداخت شود که اغلب شامل شهرهای شمالی و جنوبی استان اردبیل است.

خدابخش گفت: مسئولان جهاد کشاورزی و غله پیگیری‌هایشان را انجام می‌دهند تا به سرعت زمینه پرداخت این بدهی بر زمین‌مانده کشاورزان و زارعان به انجام برسد.

انتهای پیام/62007/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول