اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هتک حیثیت در فیس‌بوک

با تلاش مأموران پلیس فتا استان فارس فردی که عامل هتک حیثیت دختری در فضای مجازی شده بود، شناسایی شد.

هتک حیثیت در فیس‌بوک

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از اداره اطلاع‌رسانی حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس،  رئیس پلیس فتا این استان اظهار داشت: خانم جوانی با ارائه مرجوعه قضائی مدعی شد فردی ناشناس با داشتن اطلاعات کامل از وی، با ساخت یک صفحه جعلی در شبکه اجتماعی فیس‌بوک به نام وی و بارگذاری تصاویر شخصی‌اش، پیام‌های غیراخلاقی و خلاف عفت عمومی برای خویشاوندان و دوستانش ارسال کرده است که این امر موجب هتک حیثیت این خانم شده است.

سرهنگ سید موسی حسینی تصریح کرد: با تشکیل پرونده کارشناسان پلیس فتا اقدامات فنی و تخصصی خود را برای شناسایی متهم یا متهمان آغاز کرده و درنهایت موفق به شناسایی متهم شدند.

وی ادامه داد: متهم جوانی 30 ساله و نامزد پیشین شاکی است که پس از گذشت دو سال آشنایی و ارتباط اینترنتی هنگامی‌که با جواب منفی در امر ازدواج از سوی شاکی مواجهه می‌شود به فکر انتقام‌گیری می‌افتد. حسینی بابیان اینکه هیچ سایت و تارنمایی مجوز فعالیت در امر همسریابی را ندارد، از شهروندان خواست به افرادی که در فضای مجازی با آن‌ها آشنا می‌شوند اعتماد نکرده و برای امر مهم ازدواج سنت‌ها و آداب‌ورسوم را فدای فضای مجازی نکنند.

انتهای پیام/2448/گ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول