اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه محقق اردبیلی:

احداث دارالقرآن کریم دانشگاه محقق اعتبار مکفی می‌خواهد

سرپرست نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: ما از وزارت علوم انتظار داریم تا با تأمین اعتبار مورد نیاز برای راه‌اندازی و تجهیز مجموعه دارالقرآن کریم دانشگاه محقق اردبیلی اقدام جدی را انجام دهد.

احداث دارالقرآن کریم دانشگاه محقق اعتبار مکفی می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سیف‌الله مدبر عصر امروز در دیدار رؤسای دانشگاه‌های استان با معاون وزیر علوم اظهار کرد: در کنار همه فعالیت‌های سازنده در این دانشگاه نباید موضوع قرآن در محیط دانشگاه و تشکل‌ها و کانون‌های حقیقی در این زمینه شکل بگیرد.

وی جای خالی تأسیس و راه‌اندازی مرکز دارالقرآن کریم دانشگاه محقق اردبیلی را یادآور شد و تصریح کرد: در کنار همه مسائل آنچه که عاقبت خوش و سعادت واقعی را برای همه ما به بار می‌آورد گرایش به کلام الهی و پیام حیات‌بخش قرآن است که می‌تواند زمینه‌های تحول بیشتر و بهتری را فراهم کند.

سرپرست نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه محقق اردبیلی ورود وزارت علوم را در مباحث عظیم و تأثیرگذار فرهنگی یادآور شد و گفت: ما انتظار داریم در راه‌اندازی و اختصاص منابع اعتباری خوب برای دارالقرآن کریم دانشگاه محقق اردبیلی اقداماتی انجام شده و این مجموعه از ردیف اعتباری خاص بهره‌مند شود.

مدبر ضرورت توجه به برنامه‌های قرآنی را در دانشگاه یادآور شد و افزود: ایجاد دارالقرآن در هر دانشگاهی به ویژه دانشگاه مادر استان بسیار ضروری و حیاتی است.

وی با بیان اینکه ایجاد دارالقرآن به مدت سه ماه است که از سوی مسئولان این دانشگاه پیگیری می‌شود، بیان کرد:‌ درخواست ما از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری این است تا با اختصاص بودجه‌ای برای دارالقرآن اقدامات جدی و اساسی در این حوزه به انجام برسد.

انتهای پیام/62001/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول