اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنده:

پایین بودن اعتبارات اختصاص یافته به لنده موجب اعتراض مردم شده است

فرماندار لنده گفت: پایین بودن اعتبارات اختصاص یافته به شهرستان لنده سبب نگرانی و اعتراض مردم شده است.

پایین بودن اعتبارات اختصاص یافته به لنده موجب اعتراض مردم شده است

محمد مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به وضعیت نامناسب راه‌ در این شهرستان گفت: شهرستان لنده دارای ویژگی خاصی است و به دلیل قرار گرفتن در گوشه‌ای از استان کهگیلویه و بویراحمد در بن‌بست قرار دارد و هیچ‌گونه راه ارتباطی مناسبی در این شهرستان وجود ندارد.

فرماندار شهرستان لنده با بیان اینکه این شهرستان به دلیل تازه تاسیس بودن از محرومیت‌های زیادی رنج می‌برد، افزود: لنده شهرستانی است که فاقد راه اصلی می‌باشد بنابراین در تلاش هستیم با اتصال به محور پاتاوه به دهدشت این شهرستان از بن‌بست خارج شود.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: در سال گذشته راه اصلی برای شهرستان تعریف شد و لنده از طریق روستای تراب و به طول 12 کیلومتر به محور پاتاوه به دهدشت متصل خواهد شد.

این مسئول یادآور شد: در سال گذشته با حمایت‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده شهرستان‌های چهارگانه استان در مجلس شورای اسلامی مبلغ 3 میلیارد تومان از اعتبارات ماده 180 برای اتصال این شهرستان به این محور اختصاص داده شد که امیدواریم شاهد پیشرفت راه‌سازی در لنده باشیم.

مرادی خواستار توجه بیشتر مسئولان ارشد استان خصوصا رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به این شهرستان شد و افزود: به دلیل وضعیت توپوگرافی و چین‌خوردگی‌های زیادی که در شهرستان وجود دارد پروژه عمرانی راه‌سازی در این شهرستان با مشکل زیادی مواجه است.

فرماندار لنده تصریح کرد: در سال‌جاری میزان اعتبار در نظر گرفته شده ماده 180 شهرستان 4 میلیارد تومان است که اگر اعتبارات استانی و ماده 180 این استان را روی هم قرار دهیم باز هم برای اتصال 12 کیلومتر راه اصلی در این شهرستان با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه سطح محرومیت در لنده بالاتر از سایر شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد است، گفت: سهم اعتبارات اختصاص یافته استانی و ماده 180 لنده کمتر از هفت شهرستان دیگر استان است که انتظار می‌رود مسئولان ارشد استانی در توزیع اعتبارات مبلغ بیشتری به شهرستان اختصاص دهند تا لنده خود را به پیشرفت سایر شهرستان‌ها برساند.

این مسئول با اشاره به اینکه پایین بودن اعتبارات اختصاص یافته به شهرستان لنده سبب نگرانی و اعتراض مردم شده است، خاطرنشان کرد: مردم به موجب بالا بودن میزان محرومیت و پایین بودن اعتبارات، روز گذشته تجمع‌های اعتراض‌آمیزی داشتند و از وضعیت کنونی ابراز نگرانی کردند که انتظار می‌رود استاندار استان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان توجه بیشتری به این شهرستان داشته باشند، چراکه لنده برای پیشرفت و توسعه نیازمند نگاه ویژه مسئولان کهگیلویه و بویراحمد است.

انتهای پیام/82024/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول