اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده گردان امام حسین (ع) شهرستان بهارستان:

بسیج در بالاترین سطح آمادگی در دفاع از کشور قرار دارد

فرمانده گردان امام حسین (ع) شهرستان بهارستان گفت: در دوره تکمیلی بسیجیان دوره آموزش‌های پدافندی و زرهی متناسب با دفاع‌های مردم در حوزه‌های سرزمینی هر شهرستان برای بسیجیان ارائه می‌شود.

بسیج در بالاترین سطح آمادگی در دفاع از کشور قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، مدتی است که دوره تکمیلی بسیجیان در شهرستان بهارستان آغاز شده است.

مصطفی ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در غرب استان تهران در این باره اظهار کرد: این دوره قرار است در دو بخش 30 روزه و 15 روزه برگزار شود و از 31 مرداد ماه سال جاری بخش اول این دوره آغاز شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه 60 نفر از بسیجیان شهرستان بهارستان در این دوره شرکت کرده‌اند، افزود: اسم این دوره که نخستین دوره تکمیلی بسیج در سطح شهرستان بهارستان است، مزین به نام شهید بزرگوار سردار حاج احمد کاظمی است.

فرمانده گردان امام حسین (ع) شهرستان بهارستان بیان کرد: این دوره با هدف ارتقای سطح کیفی و آموزش کیفیت از رزم بسیجیان در حال حاضر در یکی از مدارس شهرستان در حال برگزاری است.

ملکی خاطرنشان کرد: با توجه به مأموریت این گردان که دفاع از خاک سرزمین است، دوره‌های تکمیلی سپاه برای حفظ آمادگی رزم بسیجیان جهت دفاع سرزمینی و دفاع مردم پایه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در این دوره آموزش‌های پدافندی و زرهی متناسب با دفاع‌های مردم در حوزه‌های سرزمینی هر شهرستان برای بسیجیان ارائه می‌شود.

فرمانده گردان امام حسین (ع) شهرستان بهارستان هدف نهایی از اجرای این دوره‌ها را ارتقای و افزایش توان دفاعی بسیجیان در حفظ و صیانت از مرزهای سرزمینی در حوزه استحفاظی دانست و تصریح کرد: وضعیت کیفی آموزش‌ها متناسب با تهدیدات موجود است و از لحاظ آموزشی وضعیت آموزشی بسیجیان گردان امام حسین (ع) در سطح مطلوبی قرار دارد.

وی در ادامه اشاره کرد: از نقاط قوت این دوره، برگزاری کلاس‌های عقیدتی و آموزش مقابله با جنگ نرم برای فراگیران این دوره است.

ملکی در پایان با بیان اینکه ما در بالاترین سطح آمادگی در دفاع از سرزمین اسلامی خویش قرار داریم، متذکر شد: جا دارد از این طریق از سردار حسین الماسی فرمانده لشکر عملیاتی 23 خاتم، مهدی علمدار فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان بهارستان و مسئولین اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان تشکر کنم که ما را در انجام این دوره یاری رساندند.

انتهای پیام/67025/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول