اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان:

آموزش همگانی از مهم‌ترین روش‌های پیشگیری از وقوع جرائم است

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: اقدامات فرهنگی و آموزش همگانی یکی از مهم‌ترین روش‌های پیشگیری از وقوع جرائم به شمار می‌رود و پلیس در این زمینه گام‌های بلندی را برداشته است.

آموزش همگانی از مهم‌ترین روش‌های پیشگیری از وقوع جرائم است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج خانی‌پور عصر امروز در دیدار با شهردار زنجان، اظهار داشت: امنیت یک محصول اجتماعی است و پلیس بدون مشارکت جدی اقشار مختلف مردم و ادارات و نهادهای دیگر در تأمین امنیت پایدار موفق نخواهد بود.

وی ادامه داد: اقدامات فرهنگی و آموزش همگانی یکی از مهم‌ترین روش‌های پیشگیری از وقوع جرائم به شمار می‌رود و پلیس در این زمینه گام‌های بلندی را برداشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان به شعار هفته ناجا اشاره کرد و ادامه داد: مردم بزرگ‌ترین سرمایه پلیس هستند و با همدلی و هم‌زبانی پلیس و همه اقشار مختلف مردم می‌توان به امنیت و آرامش مطلوبی در جامعه دست‌یافت.

وی گفت: حمایت عموم مردم از پلیس در راستای رفع مشکلات امنیتی، کاهش جرائم، اعتماد و اطمینان به قضاوت‌های پلیس به‌عنوان مجری و حافظ قانون موجب مشروعیت و اقتدار پلیس در جامعه است.

خانی‌پور تصریح کرد: بنیان ارتباط پلیس با مردم را مقوله فرهنگ و سرمایه اجتماعی شکل می‌دهد و توسعه سرمایه اجتماعی ضرورت اولیه برای ایجاد امنیت و اقتدار در یک جامعه است، از این‌رو جلب مشارکت و اعتماد مردم که نخستین مؤلفه سرمایه‌های اجتماعی است که بیشترین سهم را در ارتقای امنیت اجتماعی دارد.

وی تأکید کرد: هفته ناجا فرصت بسیار ارزشمندی است تا مردم و مسئولان از تلاش‌ها و اقدامات گسترده پلیس در طول سال بیشتر آشنا شوند و هر قدر همراهی مردم و حمایت‌های مسئولان بیشتر باشد، پلیس می‌تواند فعالیت بهتر، گسترده‌تر و مؤثرتری ارائه دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با بیان اینکه تعامل با شهرداری نقش مهمی در تأمین امنیت جامعه دارد، تعامل و همکاری این دو سازمان را در پیشبرد اهداف جامعه لازم و ضروری دانست.

گفتنی است، به مناسبت هفته ناجا فرمانده انتظامی شهرستان زنجان به همراه رئیس کلانتری 11 زنجان با شهردار زنجان مهندس یگانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

 انتهای پیام/73002/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول