اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور شعب بانک مهر اقتصاد خراسان جنوبی خبر داد

پرداخت 20 میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه در خراسان جنوبی

رئیس امور شعب بانک مهر اقتصاد خراسان جنوبی گفت: این بانک در خراسان جنوبی از آغاز سال جاری تاکنون 20 میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرده است.

پرداخت 20 میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد غلامی بعد از ظهر امروز در دیدار با رئیس حوزه علمیه امام صادق(ع) طبس ضمن تبریک هفته ولایت و تسلیت فاجعه منا و جان باختن تعدادی از حجاج ایرانی، اظهار داشت: اولویت کاری ما در بانک مهر اقتصاد تحقق بانکداری اسلامی بوده و تلاش می‌کنیم در این راستا فرهنگ‌سازی کنیم.

وی تصریح کرد: تحقق بانکداری اسلامی زمانی صورت می‌گیرد که مردم و مسئولان با بانک‌ها همکاری کنند.

رئیس امور شعب بانک مهر اقتصاد خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: بانک مهر اقتصاد در خراسان جنوبی از آغاز سال جاری تاکنون 20 میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرده است.

رئیس حوزه علمیه امام صادق(ع) طبس نیز در ادامه این دیدار صمیمی با اشاره به مشکلاتی که در زمینه عدم آگاهی مردم در هنگام انعقاد قرارداد با بانک‌ها وجود دارد، اظهار داشت: بانک‌ها باید تلاش کنند تا در زمان پرداخت تسهیلات گفتمان بین بانک و مشتری براساس موازین شرعی و در قالب عقود اسلامی باشد.

حجت‌الاسلام محمد زمانی گفت: آمادگی داریم تا به سهم خود برای فرهنگ‌سازی تحقق بانکداری اسلامی تلاش و احکام مربوط به این موضوع در سخنرانی‌های خود مطرح کنیم.

وی یادآور شد: باید مسئولان و بانک‌ها برای تحقق بانکداری اسلامی به نحوی تلاش کنند تا همچنان که دیگر احکام اسلامی برای مردم مهم بوده در راستای توجه و پذیرش رعایت بانکداری اسلامی نیز دغدغه لازم برای مردم ایجاد شود.

رئیس حوزه علمیه امام صادق(ع) طبس در پایان از زحمات بانک مهر اقتصاد قدردانی و خاطرنشان کرد: مردم باید قبل از دریافت تسهیلات اطلاعات شرعی خود را کامل کنند.

انتهای پیام/69027/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول