اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با 15 مهر

همایش روز روستا در اردبیل برگزار شد

همزمان با 15 مهر روز ملی روستا همایش روستا در فرمانداری اردبیل برگزار شد.

همایش روز روستا در اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از دهیاران و شوراهای بخش مرکزی اردبیل برگزار شد، معاون امور عمرانی فرماندار اردبیل محوریت فعالیت‌ها و کارهای عمرانی روستا را یادآور شد و اظهار کرد: به برکت نظام اسلامی و همت و درایت دولت تدبیر و امید کارهای عمرانی و خدماتی وسیع و گسترده در روستاها آغاز شده و در حال انجام است.

علی ایمانی افزود: آنچه که در این ارتباط باید به آن توجه کنیم تلاش مجاهدانه‌ای است که نهادها و گروه‌های مختلف در عمران و آبادانی بیشتر انجام می‌دهند و ضروری است با یک رویکرد شفاف‌تر بکوشیم تا جامعه روستایی ما بعد از پیروزی انقلاب و در دهه‌های مختلف خدمات کیفی‌تر و مطلوب‌تر را در ادامه این فرایند بهره‌مند از این امکانات باشند.

وی یادآور شد: با تاکید فرماندار اردبیل در توزیع اعتبارات امسال سعی شده تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در مناطق روستایی به ویژه حوزه ‌آبرسانی، گازرسانی، طرح‌های هادی و مقاوم‌سازی مساکن روستایی مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد.

معاون امور عمرانی فرماندار اردبیل تصریح کرد: ما بیشترین تمرکزمان را در حوزه فعالیت‌های عمرانی روستایی قرار دادیم و در کنار آن از محل ماده 180 اعتبارات نمایندگان بخش عظیمی از این منابع به توسعه فعالیت‌های عمرانی و خدماتی روستاها اختصاص یافته است.

ایمانی یادآور شد: در حقیقت در مناطق روستایی کار عمرانی به حدی است که می‌توان روستاها را کانون اصلی و کارگاه واقعی عمرانی خطاب کرد.

وی از دهیاران و اعضای شوراهای روستاها خواست تا با برنامه‌ریزی دقیق و حرکتی منسجم به نحوی اقدام واقعی انجام دهند که اسباب رضایت ساکنان مناطق روستایی فراهم آید.

انتهای پیام/62004/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول