اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

مجتمع‌های فرهنگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد 350 مددجو را زیر پوشش دارد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد از تحصیل 350 دانش‌آموز و دانشجو در 6 مجتمع فرهنگی کمیته امداد استان خبر داد.

مجتمع‌های فرهنگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد 350 مددجو را زیر پوشش دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید غلامرضا متقی صبح امروز در مراسم افتتاحیه آغاز سال تحصیلی در مجتمع فرهنگی تربیتی شهدای یاسوج اظهار کرد: کمیته امداد در بخش‌های مختلف فرهنگی، اشتغال، توسعه مشارکت‌های مردمی و ... خدمات خود را ارائه می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: این نهاد در جهت توانمند‌سازی فکری خانواده‌ها برنامه‌های فرهنگی را با محوریت توانمند‌سازی جوانان و نوجوانان در دستور کار دارد.

متقی عنوان کرد: امسال در 6 مجتمع فرهنگی کمیته امداد در سطح استان، 350 دانش‌آموز و دانشجوی تحت حمایت مشغول به تحصیل هستند.

وی هدف از تأسیس مجتمع‌های فرهنگی را کمک به ادامه تحصیل دانش‌آموزان بی‌بضاعت تحت حمایت عنوان کرد و گفت: مجتمع‌های فرهنگی تربیتی کمیته امداد به منظور حمایت از دانش‌آموزان مستعد زیر پوشش کمیته امداد در سطح استان و در راستای کمک به رشد فکری و تقویت استعدادها و ارتقاء سطح علمی آنان راه‌اندازی شده است.

متقی تصریح کرد: این مجتمع‌ها در طول سال برنامه‌های آموزشی، تحصیلی، مشاوره‌ای و فرهنگی متعددی را برای قشر جوان و نوجوان ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به چهار موضوع اخلاق، انضباط، علم و تحصیل، بیان داشت: براساس دیدگاه پیامبر اسلام باید اخلاق اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.  

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گذشت، راستگویی، اخلاق حسنه و رعایت انضباط را از فضایل اخلاقی برشمرد و گفت: در مجتمعی که بیش از 50 نفر در کنار هم زندگی می‌کنند راه حل این است که با هم با اخلاق درست، نظم و انضباط و رعایت مسائل بهداشتی مشکلات را مرتفع کنند.

وی در ادامه بر تلاش و سخت‌کوشی هرچه بیشتر دانش‌آموزان این مجتمع‌ها در زمینه‌های تحصیل علم و دانش و سایر موارد تأکید کرد.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد نیز در این مراسم با بیان اینکه دو مجتمع فرهنگی در شهرستان بویراحمد وجود دارد، گفت: با توجه به اینکه بسیاری از دانش‌آموزان در روستاهای دورافتاده و محروم امکانات لازم برای تحصیل را نداشتند، با استفاده از امکانات مجتمع‌های فرهنگی تربیتی زمینه تحصیل آنان فراهم شده است.

هادی ولایتی افزود: دانش‌آموزان در این مجتمع‌های تربیتی علاوه بر خدمات حمایتی، آموزشی و تحصیلی از خدمات تربیتی، پرورشی و فنی و حرفه‌ای بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه مجتمع فرهنگی تربیتی شهدای یاسوج تعداد 70 دانش‌آموز و دانشجوی تحت حمایت خدمات‌دهی می‌کند، افزود: برگزاری برنامه‌های اردویی، فرهنگی و ورزشی و تقویت روحیه دینی مذهبی دانش‌آموزان با برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های متعدد با بهره‌گیری از اساتید مجرب و روحانیون از دیگر برنامه‌های مجتمع فرهنگی تربیتی در راستای موفقیت دانش‌آموزان است.

انتهای پیام/82009/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول