اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

ساخت 1100 کلاس درس توسط خیرین مدرسه‌ساز در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون به همت خیرین مدرسه‌ساز در 17 جشنواره، یک‌هزار و 100 کلاس درس در کهگیلویه و بویراحمد ساخته شده است.

ساخت 1100 کلاس درس توسط خیرین مدرسه‌ساز در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پیش از ظهر امروز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان استانی و شهرستانی مدرسه اسلام‌آباد کریک شهرستان دنا به بهره‌برداری رسید.

هادی زارع‌پور با بیان اینکه خیرین مدرسه‌ساز با فراهم کردن امکانات تحصیلی برای آینده‌سازان با خدا معامله می‌کنند، اظهار کرد: هزینه فضای جدید این آموزشگاه توسط یک خیر مدرسه‌ساز تأمین شده است. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان، گام‌های نیک و اعمال خیراندیشانه خیرین را بهترین الگوی مهربانی و عطوفت دانست و گفت: تاکنون به همت خیرین مدرسه‌ساز در 17 جشنواره یک‌هزار و 100 کلاس درس در استان ساخته شده است.

زارع‌پور افزود: مشارکت مردم، نهادها و دستگاه‌های اجرایی در امور آموزش و پرورش یک ضرورت برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان است.

وی عنوان کرد: این آموزشگاه در زمینی به مساحت یک‌هزار و 100 مترمربع احداث شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برای تکمیل و بهره‌برداری از این فضای آموزشی که شامل 4 کلاس درس، نمازخانه، سرویس بهداشتی و محوطه‌سازی و زیباسازی است 5 میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/82009/ط10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول