اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر صندوق بیمه کشاورزی خراسان جنوبی خبر داد

آمادگی صندوق بیمه کشاورزی خراسان جنوبی برای انعقاد قرارداد با صندوق حمایت از بخش کشاورزی

مدیر صندوق بیمه کشاورزی خراسان جنوبی گفت: صندوق بیمه کشاورزی استان آمادگی دارد برای خدمات‌دهی بهتر و مطلوب‌تر به بهره‌برداران بخش کشاورزی با صندوق حمایت از بخش کشاورزی قرارداد منعقد کند.

آمادگی صندوق بیمه کشاورزی خراسان جنوبی برای انعقاد قرارداد با صندوق حمایت از بخش کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد غنچه صبح امروز در جلسه ستاد بیمه محصولات کشاورزی خراسان جنوبی اظهار داشت: بیمه گلخانه‌ای از سال زارعی جاری در طرح‌های صندوق بیمه کشاورزی استان گنجانده شده است.

وی در مورد یکی از پیشنهادات مطرح شده در این جلسه به عنوان انعقاد تفاهم‌نامه بین صندوق بیمه کشاورزی و صندوق حمایت از بخش کشاورزی گفت: صندوق بیمه کشاورزی خراسان جنوبی آمادگی دارد این تفاهم‌نامه را منعقد و اجرا کند.

مدیر صندوق بیمه کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال گذشته بیشترین افزایش در تعرفه‌ها در مورد محصول زعفران بوده است، یادآور شد: امسال این امر وجود ندارد.

غنچه به بیمه شترمرغ اشاره کرد و گفت: پیشنهاد شده است شترمرغ‌ها بدون شناسنامه بیمه شوند.

مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: بخش کشاورزی خراسان جنوبی با توجه به شرایط اقلیمی ویژه با مخاطراتی روبه‌رو است.

هادی بیجاری تصریح کرد: اگر دو موضوع در بخش کشاورزی رعایت شود مشکلات ناشی از مخاطرات طبیعی به حداقل می‌رسد که این دو موضوع شامل اطلاع‌رسانی به موقع به بهره‌برداران بخش کشاورزی در مورد بیمه کردن محصولات و دام‌هایشان و پرداخت به موقع غرامت‌ها توسط صندوق بیمه کشاورزی می‌شود.

وی با بیان اینکه عملکرد صندوق بیمه کشاورزی مثبت بوده به گونه‌ای که این باور را در بین بهره‌برداران به وجود آورده که برای جبران خسارت محصولات و دام‌های خود را بیمه کنند، خاطرنشان کرد: امید است با افزایش میزان پرداخت غرامت از سوی صندوق بیمه کشاورزی شاهد به حداقل رساندن ریسک در بخش کشاورزی باشیم.

با کلیک اینجا هم‌اکنون عضو شبکه «فارس خراسان جنوبی» در تلگرام شوید.

 

انتهای پیام/69027/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول