اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افشین نوروزی:

پتروشیمی بندر امام امسال یارگیری خوبی کرد/ آمادگی بسیار خوبی برای آغاز لیگ داریم

بازیکن ملی‌پوش تیم پینگ‌پنگ پتروشیمی بندر امام گفت: تیم ما امسال بسیار خوب یارگیری کرد و برای آغاز لیگ از آمادگی بسیار خوبی برخوردار هستیم.

پتروشیمی بندر امام امسال یارگیری خوبی کرد/ آمادگی بسیار خوبی برای آغاز لیگ داریم

افشین نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: امسال این توفیق را دارم که در تیم پتروشیمی بندر امام که تیم استان خودم هست در رقابت‌های لیگ برتر حضور پیدا کنم و خوشحالم از اینکه بعد از پنج سال به این تیم برگشتم و امیدوارم با پتروشیمی بندر امام به مقام قهرمانی لیگ دست پیدا کنم.

وی افزود: تیم پتروشیمی امسال خیلی خوب توانست یارگیری کند و بازیکنان خوبی همچون نیما عالمیان، مهران احدی، عارف احمدی‌فر، میعاد لطفی و حامد باشت‌باوی به این تیم پیوسته‌اند.

بازیکن ملی‌پوش تیم پینگ‌پنگ پتروشیمی بندر امام خاطر نشان کرد: در نخستین دیدار خود در لیگ برتر امسال فردا دوشنبه باید به مصاف تیم رعد پدافند هوایی برویم و بازی سختی در مقابل این تیم خواهیم داشت چرا که پدافند رعد از بازیکنانی همچون نوشاد عالمیان، پوریا عمرانی و ... بهره می‌برد.

نوروزی ادامه داد: با توجه به اینکه هفته گذشته مسابقات انتخابی تیم ملی را پشت سر گذاشتیم و سه دوره مسابقه فشرده که به نوعی بازی‌های تدارکاتی بسیار خوبی بود را داشتیم از آمادگی بسیار خوبی برخوردار هستیم.

وی یادآور شد: در این مسابقات انتخابی مقام دوم را کسب کردم و توانستم بار دیگر پیراهن مقدس تیم ملی کشور را برای مسابقات جهانی که قرار است اسفندماه برگزار شود به تن کنم و به شخصه به لحاظ آمادگی شرایط بسیار خوبی دارم و امیدوارم در بازی نخست لیگ که بازی بسیار مهمی است بتوانیم به پیروزی برسیم.

انتهای پیام/72029/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول