اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس خبر داد

دستگیری سارقان قطعات حفاری از چاه‌های نفت در فارس

فرمانده انتظامی فارس گفت: با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی این استان، سارقان پنج قطعه حفاری از چاه‌های نفت دستگیر شدند.

دستگیری سارقان قطعات حفاری از چاه‌های نفت در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از اداره اطلاع‌رسانی حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: در پی کسب گزارشی مبنی بر وقوع یک سرقت از انبار شرکت نفت در منطقه غرب این استان در سال 1389 که طی آن پنج قطعه مربوط به تجهیزات اکتشافات چاه‌های نفتی به سرقت رفته بود و همچنین ارجاع پرونده قضائی به پلیس امنیت عمومی این استان، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و کمیاب بودن قطعات به سرقت رفته و دشواری تأمین مجدد به دلیل تحریم‌های استکبار جهانی، اقدامات فنی و تخصصی مأموران در این مورد آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های لازم با کارشناسان فنی شرکت نفت پیرامون اقلام سرقتی و با تلاش‌های صورت گرفته، فردی به‌عنوان مظنون اصلی شناسایی شد.

گودرزی افزود: با رصد اطلاعاتی لازم زمانی که فرد موردنظر قصد انتقال و کارشناسی اقلام سرقتی برای فروش آن‌ها را داشت، طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و اموال مکشوفه شامل پنج قطعه که در یک کیف بزرگ جاسازی شده بود، کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری دو نفر همدست دیگر این سارق، گفت: تحقیقات پلیس پیرامون کشف ابعاد دیگر این پرونده و همچنین ارزش ریالی قطعه‌های کشف‌شده، ادامه دارد.

انتهای پیام/2448/گ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول