اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به علت بارش شدید برف

مدارس دوره ابتدایی دماوند، رودهن و فیروزکوه تعطیل شد/ کاهش دمای هوا در شرق استان تهران

مدارس دوره ابتدایی مناطق دماوند، رودهن و فیروزکوه به علت بارش شدید برف در نوبت صبح تعطیل شد.

مدارس دوره ابتدایی دماوند، رودهن و فیروزکوه تعطیل شد/ کاهش دمای هوا در شرق استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، پیش‌دبستانی و مدارس دوره ابتدایی دماوند، فیروزکوه و رودهن در نوبت صبح امروز به علت بارش سنگین برف و یخبندان از سوی آموزش و پرورش شهرستان دماوند تعطیل اعلام شد.

بارش برف در روزهای پایانی فصل پاییز، چهره شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه به خصوص ارتفاعات را سپیدپوش کرده است و این در حالی بوده که نخستین تعطیلی مدارس قبل از آغاز فصل زمستان برای دانش‌آموزان رقم خورد.

ارتفاعات بیشتر نقاط شمال و شرق استان تهران امروز پوشیده از برف بوده و شهرهای مختلف این منطقه نیز شاهد بارش رحمت الهی است و همچنان این بارش‌ها ادامه دارد.

بر اساس اعلام ایستگاه هواشناسی دماوند، اکنون دمای هوای این شهرستان چهار درجه زیر صفر و سرعت باد 28 کیلومتر بر ساعت همراه با برف و کولاک گزارش شده است.

دمای هوای آبعلی نیز بر اساس اعلام گزارش ایستگاه هواشناسی این شهر، پنج درجه زیر صفر، سرعت باد 87 کیلومتر بر ساعت و دید افقی صفر متر همراه با برف و کولاک است.

همچنین بر اساس اعلام ایستگاه هواشناسی فیروزکوه، اکنون دمای هوای این شهرستان 6 درجه زیر صفر، سرعت باد 24 کیلومتر بر ساعت و دید افقی 2 هزار متر به همراه بارش برف گزارش شده است.

انتهای پیام/67015/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول