اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد

تدوین طرح جامع پنج ساله خدمات دانشجویی در اردبیل

معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: تدوین طرح جامع پنج ساله خدمات دانشجویی در دانشگاه محقق اردبیلی در دستور کار قرار گرفته که در این طرح ارزیابی وضعیت موجود، کمبودها، راهبردها و طرح‌های پیشنهادی مدنظر است.

تدوین طرح جامع پنج ساله خدمات دانشجویی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی رسولی شربیانی عصر امروز همزمان با روز دانشجو در گفت‌وگو با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد:‌ در کنار طرح جامع،‌ تدوین طرح زیباسازی و تعمیرات اساسی خوابگاه‌های داخل دانشگاه برای واگذاری به دانشجویان تحصیلات تکمیلی و خرید نرم‌افزار گلستان دانشجویی برای واگذاری الکترونیکی خوابگاه‌ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه حوزه معاونت دانشجویی از پرحجم‌ترین، سخت‌ترین و متراکم‌ترین حوزه‌های دانشگاه است، گفت: مدیریت امور دانشجویی،‌ تربیت بدنی، مرکز بهداشت، ‌درمان و مشاوره دانشجویی، دفتر ارتباط خانواده و دانشگاه از مهمترین مجموعه این معاونت است.

معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی افزود: ما در 18 ماه گذشته با سه رویکرد اساسی بهبود وضعیت رفاهی دانشجویان، گسترش خدمات الکترونیک و تعریف پروژه‌های جدید در زمینه ساخت خوابگاه فعالیت‌هایمان را انجام دادیم.

رسولی شربیانی با قدردانی از حمایت‌ها و مساعدت‌های رئیس دانشگاه محقق اردبیلی و معاونت اداری، ‌مالی دانشگاه با این معاونت در انجام وظایف مطلوب بیان کرد: نوسازی خوابگاه‌های شماره دو و سه برادران با صرف هزینه‌ای معادل هشت میلیارد ریال انجام شده است.

وی از واگذاری خوابگاه دولتی به دانشجویان تحصیلات تکمیلی، خرید یخچال برای اتاق‌های دانشجویی، یارانه‌ای کردن خوابگاه‌های خودگردان،‌ خرید نرم‌افزار گلستان دانشجویی و پرداخت کمک هزینه خوابگاه به دانشجویان رتبه‌های برتر خبر داد.

رسولی شربیانی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد:‌ برگزاری انتخابات شورای صنفی و نمایندگان خوابگاه‌ها، واگذاری روفرشی به تمام اتاق‌های خوابگاه‌های دانشجویی، موکت‌بندی 10 هزار مترمربع خوابگاه دانشجویی در 15 واحد و افزایش بهبود پوشش اینترنت خوابگاه‌ها به انجام رسیده است.

وی از اقدامات اولیه فروش خوابگاه‌های ملکی، تبدیل آن به احسن و اجاره دو خوابگاه خودگردان جدید را یادآور شد و گفت: تقویت صندوق قرض‌الحسنه دانشجویی به منظور کمک به دانشجویان کم توان مالی انجام شده است.

رسولی شربیانی ادامه داد: تدوین طرح جامع پنج ساله خدمات دانشجویی در دانشگاه محقق اردبیلی در دستور کار قرار گرفته که در این طرح ارزیابی وضعیت موجود، کمبودها، راهبردها و طرح‌های پیشنهادی مدنظر است.

فضاهای دانشجویی دو منویی است

معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: علاوه بر تهیه پخت و توزیع سه وعده غذایی به تعداد هفت هزار پرس در هر روز، در بهبود کیفیت تغذیه و زیباسازی سالن غذاخوری اقداماتی را انجام دادیم.

رسولی شربیانی افزود: در حال حاضر دو منویی کردن برخی از وعده‌های غذایی و تنوع‌بخشی به آنها با دریافت نظر دانشجویان انجام شده است.

وی زیباسازی سالن‌های غذاخوری، امکان افزایش اعتبار از طریق دستگاه پوز، توزیع صبحانه به همراه شام و خرید گرم‌خانه را از دیگر اقدامات انجام شده اعلام کرد.

رسولی‌شربیانی در مورد خدمات اداری، رفاهی به دانشجویان تصریح کرد: ثبت و اعطای حدود 19 نوع وام دانشجویی به تعداد سه هزار نفر از دانشجویان متقاضی و پوشش بیمه‌ حوادث تحصیلی و بیمه مسئولیت مدنی برای دانشجویان و افزایش صد درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویی از دیگر اقدامات انجام شده است.

انتهای پیام/62001/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول