اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت 28 صفر برگزار می‌شود

تجمع «لبیک یا رسول‌الله» در بقاع 13 امامزاده اردبیل

در گرامیداشت 28 صفر فردا 13 امامزاده و بقاع متبرکه شاخص استان اردبیل شاهد برگزاری آیین تجمع بزرگ «لبیک یا رسول‌الله» خواهند بود.

تجمع «لبیک یا رسول‌الله» در بقاع 13 امامزاده اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به مناسبت 28 صفر فردا 13 امامزاده و بقاع متبرکه شاخص استان اردبیل نیز شاهد برگزاری آیین تجمع بزرگ «لبیک یا رسول‌الله» خواهد بود که شرکت‌کنندگان در این مراسم در دفاع از حریم نبوی و خطاب به تکفیری‌ها بار دیگر اوج ارادت قلبی‌شان را به پیامبر نور و رحمت نشان خواهند داد.

در این مراسم که هیئت‌های مذهبی و دوستداران اهل بیت کنار هم جمع شده و با محوریت امامزاده‌ها و بقاع متبرکه به سوگواری و عزاداری می‌پردازند زیارت بعید رسول گرامی اسلام قرائت شده و در کنار آن سخنرانان و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت اجرای برنامه خواهند داشت.

در تقارن 28 صفر با آغاز هفته وقف ایستگاه «همه واقف باشیم» نیز در 10 امامزاده استان اردبیل برپا شده و در 9 بقعه در سراسر استان خیمه معرف برپا می‌شود که در این خیمه‌های مشاوره‌های معنوی ارائه شده و علاقمندان می‌توانند از ابعاد مسائل و مبانی شرعی و دینی بیشتر اطلاع پیدا کرده و آگاهی یابند.

همچنین هوشنگ شهبازی معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان اردبیل پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های دهه آخر صفر در اردبیل اظهار کرد: فردا از ساعت 9 صبح مراسم بزرگداشت 28 صفر همزمان با شهرهای مختلف استان اردبیل در مرکز استان نیز در مسجد اعظم با حضور دستجات عزاداری به ویژه عزاداران متشکل از اکیپ‌ها و یگان‌های نظامی و انتظامی برگزار شده و در این مراسم با قرائت زیارتنامه رسول گرامی اسلام در حالی که بر سر و سینه می‌زنند به پاسداشت نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه اطهار ارادت قلبی‌شان را نشان خواهند داد.

وی افزود: در این مراسم علاوه بر عزاداری، مداحی و قرائت زیارت ازبعید رسول گرامی اسلام (ص)، نیروهای مسلح در داخل خیابان‌های شهر اردبیل عزاداری کرده و و اوج ارادت قلبی‌شان را به ساحت بزرگ نبی مکرم اسلام و اشرف مخلوقات خاتم‌الانبیا نشان خواهند داد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان اردبیل یادآور شد: علاوه بر شهرهای مختلف در مناطق سنی‌نشین استان نیز آحاد مردم در کنار هم جمع می‌شوند تا مراسم باشکوه 28 صفر سالروز رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و امام حسن مجتبی (ع) را گرامی بدارند.

انتهای پیام/62001/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول