اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت طبس خبر داد

تشکیل 42 تخلف صنفی در طبس

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت طبس گفت: طی بازرسی بازرسان این اداره از واحدهای صنفی طبس 42 پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش‌از 30 میلیون ریال تشکیل شد.

تشکیل 42 تخلف صنفی در طبس

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، مرتضی جلالی‌فرد امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت طبس طی ماه جاری به منظور پایش و کنترل بازار تعداد 315 واحد صنفی را در سطح شهرستان مورد بازرسی قرار دادند.

وی تصریح کرد: در راستای این بازرسی‌ها 42 پرونده تخلف صنفی تشکیل شد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت طبس افزود: این تخلفات شامل گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور خرید معتبر، نداشتن پروانه کسب و سایر موارد بوده است.

جلالی به ارزش ریالی پرونده‌های تخلف در این شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: ارزش ریالی این پرونده‌های تخلف که در طی ماه گذشته تشکیل شده مبلغ 32 میلیون و 80 هزار ریال بوده و پرونده‌های تشکیل شده به  تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی شب یلدا طرح نظارتی بازرسی از واحدهای عرضه کننده میوه، آجیل و خشکبار با حضور بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف برگزار می‌شود.

انتهای پیام/69027/س10/ض1002

با کلیک اینجا هم‌اکنون عضو شبکه «فارس خراسان جنوبی» در تلگرام شوید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول