اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد

۳۰۰ هدف نظامی و مرکز حساس عربستان در تیررس موشکی «انصارالله» یمن

سخنگوی نیروهای مسلح یمن با اشاره به اینکه مراکز حیاتی عربستان سعودی در لیست هدف‌های موشکی «انصارالله» قرار دارد این مسئله را برآیند نقض متعدد آتش‌بس توسط سعودی‌ها عنوان کرد.

۳۰۰ هدف نظامی و مرکز حساس عربستان در تیررس موشکی «انصارالله» یمن

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «شرف لقمان» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که 300 هدف نظامی و نهاد مهم و حیاتی عربستان در ضمن اهداف موشک‌های آنها قرار دارد.

خبرگزاری «سبأ» به نقل از لقمان خبر داد: «این شدت گرفتن [حملات] در واکنش به نقض‌های آتش‌بس توسط عربستان سعودی است و مقابله به مثل نیز قانونی و یکی از گزینه‌ها ایت هر چند که دوست نداشته باشیم از آن استفاده کنیم».

وی همچنین تأکید کرد: «هنوز از بسیاری از سلاح‌های کارآمد استفاده نشده و توانایی نظامی ارتش و کمیته‌های مردمی قادر به تغییر معادله جنگ است... از امروز به بعد در حالت دفاعی نخواهیم بود و حمله نیز به اولویت‌های گزینه‌های راهبردی ما بدل شده است».

در همین راستا، یک منبع یمن اعلام کرد که ارتش این کشور بامداد امروز دوشنبه، یک فروند موشک به جازان در جنوب عربستان شلیک کرد.

به گفته این منبع، این موشک از نوع «قاهر-1» است که اولین نمونه آن در روزهای اخیر به سوی باب المندب و محل استقرار نیروهای ائتلاف سعودی شلیک شد.

این منبع نظامی همچنین تأکید کرد که این موشک به هدف اصابت کرده و خسارات‌ بسیاری برجا گذاشته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول