اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهشهر:

اقدام وحشیانه ارتش نیجریه توطئه صهیونیستی است

امام جمعه بهشهر، گفت: اقدام وحشیانه ارتش نیجریه، توطئه صهیونیستی است و سکوت مرگ‌بار مجامع جهانی در این ارتباط نیز قابل قبول نیست.

اقدام وحشیانه ارتش نیجریه توطئه صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه بهشهر، جمعی از روحانیون، طلاب و مسئولان این شهرستان با حضور در مسجد ملاصفرعلی و حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) بهشهر، جنایت ارتش نیجریه در کشتار مردم شیعه و دستگیری رهبر شیعیان نیجریه را محکوم کردند و خواستار آزادی علامه زکزاکی شدند.

امام جمعه بهشهر در این مراسم با اشاره به اینکه تبعیت از ائمه اطهار (ع) نجات‌بخش انسان‌هاست، اظهار کرد: مسلمانان و شیعیان نیجریه نیز با عشق و ارادتی که به ائمه اطهار (ع) دارند قطعأ در برابر دشمنان خود به پیروزی می‌رسند و شهادت در نیجریه سبب تقویت روحیه استکبارستیزی در این کشور می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدعربعلی جباری، اقدام وحشیانه ارتش نیجریه را توطئه‌ای صهیونیستی خواند و افزود: شیعیان نیجریه استقامت را سرلوحه امور خود قرار دهند تا به رستگاری و پیروزی دست یابند.

وی بیان کرد: سکوت مرگ‌بار مجامع جهانی مدعی حقوق بشر، در این راستا قابل‌ قبول نیست و ما همچنان بر دفاع از ارزش‌های اسلامی و دینی تأکید داریم و این کشتار بی‌رحمانه را محکوم می‌کنیم.

امام جمعه بهشهر با تاکید به رسیدگی سریع به این جنایت، عنوان کرد: این جنایت خدمت به صهیونیست‌ها، تکفیری‌ها و حامیان گسترش تروریسم وهابی است و حکومت نیجریه باید از گذشته و تاریخ عبرت بگیرد.

وی در پایان با محکومیت دستگیری علامه زکزاکی، گفت: شیخ ابراهیم زکزاکی عالمی ارادتمند به انقلاب و امام راحل است که سه پسرش را در مدت یک‌سال شهید کردند.

انتهای پیام/86001/ر/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول