اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دشتی:

طرح جامع تفضیلی شهر دشتی تصویب شد

شهردار دشتی از تصویب طرح جامع تفضیلی شهر در شورای برنامه‌ریزی استان هرمزگان خبر داد.

طرح جامع تفضیلی شهر دشتی تصویب شد

عبدالرحمن غواصی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پارسیان اظهار داشت: پس از مطالعه طرح جامع تفضیلی شهر توسط کارشناسان مربوطه پس از ماه‌ها انتظار این طرح در شورای برنامه‌ریزی استان به تصویب همه اعضا رسید.

وی اضافه کرد: طرح تفضیلی شهر به مدیران شهری راهکار می‌دهد تا بر اساس جمعیت و وسعت شهر میزان فضاهای مورد نیاز در هر بخش را به درستی جانمایی کنند و پس از آن هیچ‌گونه جابه‌جایی در آن صورت نمی‌گیرد.

شهردار دشتی در ادامه خاطرنشان کرد: البته این طرح هر 10 سال یک‌بار مطالعه مجدد می‌شود تا بر اساس رشد جمعیت چنانچه نواقصی در آن وجود داشته باشد اصلاح شود و ما تا آن زمان نیازمندی‌ها را طی طرحی مطالعه و پیشنهاد می‌کنیم.

غواصی همچنین یادآور شد: آنچه از طرح جامع می‌شناسیم این است که این طرح به صورت یک راهنما، سیاست‌های کلی توسعه شهری را برای مدیران شهری ترسیم می‌کند.

به گزارش فارس، شهر دشتی جزو شهرهای جدید استان هرمزگان به حساب می‌آید و در طول مدت کوتاهی توانسته توجه بسیاری از گردشگران شهرستان و خارج از استان را به خود جلب کند.

وجود پارک منحصربه‌فرد «دشتی» در این شهر و عرضه انواع غذاهای بومی و محلی در شب‌های پنجشنبه و جمعه توانسته بازار خوبی را برای زنان بی‌سرپرست ایجاد کند.

انتهای پیام/88010/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول