اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت سازمان‌های مردم‌نهاد

«دیوار مهربانی» به بندر ماهشهر رسید

به همت سازمان‌های مردم‌نهاد بندر ماهشهر دیوار مهربانی در دو نقطه از این شهرستان برپا شد.

«دیوار مهربانی» به بندر ماهشهر رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، عصر امروز «دیوار مهربانی» که توسط جوانان و سازمان‌های مردم‌نهاد بندر ماهشهر برنامه‌ریزی شده بود، با حضور جمعی از مسئولان محلی در دو نقطه از این شهرستان برپا شد.

مشاور فرماندار بندر ماهشهر در امور جوانان و سازمان‌های مردم نهاد در این آئین اظهار کرد: «دیوار مهربانی» یکی از نمادهای انسانیت و نوع‌دوستی است که امروز هم‌زمان با آغاز فصل سرما در بندر ماهشهر توسط سازمان‌های مردم نهاد اجرایی شد.

اسماعیل طرفی افزود: مردمی بودن، مشارکت و سرعت انتشار «دیوار مهربانی» در کشور، ریشه در فرهنگ و سنت ما ایرانیان دارد.

مشاور فرماندار بندر ماهشهر در ادامه گفت: این طرح فرهنگ مهربانی، یاری و همدلی و روحیه نوع‌دوستی در بین شهروندان را می‌رساند و  در راستای حل مشکلات به دست مردم گام بر می‌دارد، چراکه مشکلات امروز در جامعه تنها با مشارکت و همدلی مردم حل می‌شود.

وی در پایان ضمن دعوت از مردم بندر ماهشهر برای مشارکت در این طرح انسان دوستانه گفت: در طرح دیوار مهربانی مردم لباس‌، کفش و وسایلی که نیاز ندارند را بر روی لباس آویز، جاکفشی و محل‌های تعبیه شده بر روی دیوار قرار می‌دهند تا هر کس نیاز دارد استفاده کند و این کمک‌ها به دست صاحبان واقعی برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیوار مهربانی با شعار «اگر نیاز نداری بگذار، نیاز داری بردار» در دو نقطه شهر به آدرس ماهشهر مرکزی، جنب سینما دریا و ناحیه صنعتی، دیوار ورزشگاه شهید شیرعلی‌نژاد، مقابل پارک درمانگاه در انتظار مردم نوع‌دوست ماهشهری است.

انتهای پیام/72029/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول