اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بانه خبر داد

منهدم شدن باند بزرگ سرقت خودرو در بانه / کشف 92 درصدی جرائم

فرمانده انتظامی بانه گفت: امسال یک باند بزرگ سرقت خودرو منهدم و اعضای آن دستگیر شدند.

منهدم شدن باند بزرگ سرقت خودرو در بانه / کشف 92 درصدی جرائم

فرزاد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بانه اظهار داشت: با هوشیاری و پیگیری شبانه‌روزی نیروی انتظامی یک باند بزرگ سرقت خودرو کشف و منهدم شد.

 فرمانده انتظامی بانه با اشاره به اینکه این باند از چندین نفر و از چند شهرستان تشکیل شده‌بود، با هوشیاری نیروی انتظامی در حین سرقت دستگیر شده و تا کنون به 9 فقره سرقت ماشین اعتراف کرده‌اند.

کریمی با اشاره به کشف 100 درصد جرائم خشن، راه‌زنی، کیف‌قاپی، جیب‌بری و کشف سرقت از یک طلافروشی در چند ماه گذشته خبر داد و گفت: طلاها و اسلحه‌های این باند کشف و تا کنون نیز به چندین فقره سرقت دیگر از شهرهای همجوار اعتراف کرده‌اند و طلاها نیز به مال‌باختگان برگردانده‌شد.

وی اظهار کرد: در آذرماه گذشته با همکاری و اطلاع‌رسانی همشهریان در سه مورد سرقت صورت‌گرفته از مغازه‌ها با ورود به موقع نیروی انتظامی هر سه مورد در حین سرقت دستگیرشده و تحویل مقامات قضایی شدند.

وی با تقدیر از همکاری همشهریان بانه‌ای با نیروی انتظامی، از روند رو به رشد تماس مردم با پلیس 110 در 9 ماهه گذشته، از مردم درخواست کرد که آیتم‌هایی که سبب دستیابی سارقین به اموال می‌شوند، را رعایت کنند.

وی با اشاره به زبان‌زد بودن مردم بانه به صداقت و پاکی و امنیتی که در این شهر برای مسافرین و خانواده‌های محترم وجود دارد، از مردم درخواست کرد برای جلوگیری از سرقت، کوتاهی و سهل‌انگاری نکنند و اموال مغازه‌ها و اجناس فروخته‌شده مسافرین را در نظر سارقین قرار ندهند.

کریمی با اشاره به اینکه در بیشتر موارد نیروی انتظامی مجبور شده‌است در مورد امنیت خودروها به مردم در خیابان و کوچه‌ها تذکر و آنها را راهنمایی کنند که نکات ایمنی را با استفاده از قفل ماشین، سوئیچ مخفی و استفاده از پارکینگ تشویق کنند.

وی افزود: نام و آوازه خوب بانه در امنیت و آرامش دلیل بر سهل‌انگاری و عدم هشیاری مردم نباید باشد و دلیلی ندارد که مردم ماشین را به صورت روشن و یا بدون قفل در جلو منازل و مغازه‌ها برای خرید مایحتاج روزانه نگه دارند، به صورتی که همکاران ما به تعداد فراوان باید این‌گونه موارد را تذکر بدهند و گاه در داخل کوچه‌ها مجبور به خبرکردن صاحبین منازل با هدف دادن تذکر شده‌اند.

کریمی با اشاره به کشف باند سرقت از خانه‌های نیمه‌کاره نیز گفت: در طول یک ماه گذشته چندین نفر دستگیر شده‌اند که تا اکنون یک نفر از آنها به 8 فقره سرقت اعتراف کرده‌است.

فرمانده انتظامی بانه با اشاره به بالارفتن سرقت از منازل نیمه‌کاره، ویلا و خانه‌باغ‌های مسیر سورن و بویین شهر بانه، از مردم خواست از سرایدار استفاده کنند و بیان کرد بیشتر سارقین با شناسایی اینکه این خانه‌های نیمه‌کاره، باغ و ویلاها، بدون سرایدار هستند به سرقت می‌پردازند.

انتهای پیام/79019/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول