اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

مسئولان کمر بسته از کشاورزان حمایت کنند/ تبعیض در پرداخت حقوق کارکنان بخش کشاورزی

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان باید کمر بسته و با تمام وجود از کشاورزی و کشاورزان حمایت کنند.

مسئولان کمر بسته از کشاورزان حمایت کنند/ تبعیض در پرداخت حقوق کارکنان بخش کشاورزی

‌به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام حبیب‌الله زمانی عصر امروز در جمع کشاورزان نمونه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: کشاورزی از ارکان توسعه پایدار است و بی‌توجهی یا توجه کم به آن موجب وارد آمدن لطمه‌ها و آسیب‌های زیادی به اقتصاد کشور خواهد شد.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: کشاورزی و کشت و زرع چنان جایگاهی در دین اسلام و همه ادیان الهی داشته که همه پیامبران الهی به جز چند مورد معدود، در شغل مقدس کشاورزی و دامداری کار کردند.

وی با اشاره به وصیت پیامبر اسلام (ص) به حضرت علی (ع) در هنگام رحلت، بیان کرد: حضرت محمد (ص) به امام اول شیعیان وصیت کرد که ای علی، نباید کشاورزان در حضور تو مورد ستم قرار گیرند.

زمانی با اشاره به این وصیت اضافه کرد: این توصیه مهم فرستاده خداوند متعال وظیفه و نقش مسئولان را سنگین می‌کند که با این توصیف باید حساب کار خود را بکنند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با قدردانی از رئیس سازمان جهاد کشاورزی این استان برای تجلیل از کشاورزان نمونه ادامه داد: البته نباید به همین تجلیل، بسنده کرد بلکه باید مسئولان ما چه در بخش کشاورزی و چه در سطح ارشد استانی و کشوری کمر بسته در خدمت کشاورزی و حمایت از آن باشند.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این سازمان به نسبت سایر ادارات و ارگان‌های دولتی، حقیقتا مورد تبعیض و ظلم قرار گرفته که انتظار می‌رود مسئولان به فکر حذف این تبعیض و بهره‌مند شدن کارکنان سازمان جهاد کشاورزی از مزایا و نظام هماهنگ پرداخت حقوق باشند.

زمانی گفت: درست است که به سازمان جهاد کشاورزی ظلم‌هایی شده ولی انتظار می‌رود کشاورزان به عنوان تولیدکنندگان جامعه مورد ستم قرار نگیرند.

این مسئول در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تدابیر دولت برای حمایت از بخش‌های مختلف اقتصادی و تولید ابراز داشت: کلید دولت روحانی در برخی بخش‌ها کارساز نبود ولی امید است این کلید در بخش کشاورزی و این سازمان، کارساز شود.

وی تصریح کرد: حتی اگر پول هم نباشد، اما با یک سرکشی ساده، مشاوره و امید دادن می‌توان به فکر کشاورزان بود.

زمانی در بخش دیگری از صحبت‌هایش کلید عشق، باور، ارزش، برنامه، ارتباط با کارشناسان امر، تسلط بر کار و ارزیابی را برای موفقیت در کشاورزی ضروری و لازم دانست.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد: دشمن امروز با تفنگ و فشنگ به جنگ کشاورزی به عنوان موتور محرکه اقتصاد و اشتغال نمی‌آید بلکه با وارد کردن آفات از طریق واردات غیرمجاز، به فکر آسیب زدن و هزینه‌بر کردن کشاورزی است.

زمانی، ورود نهال‌های آلوده و آفت کرم خراط گردو را نمونه‌ای از این تکنیک دشمن برشمرد.

انتهای پیام/82005/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول