اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‎ای گلستان تاکید کرد

لزوم شناسایی موانع بهبود فضای کسب و کار از طریق دستگاه‌های اجرایی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‎ای گلستان بر لزوم شناسایی موانع بهبود فضای کسب و کار تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی در این زمینه اهتمام کنند.

لزوم شناسایی موانع بهبود فضای کسب و کار از طریق دستگاه‌های اجرایی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی مرگدری ظهر امروز در نخستین جلسه کمیسیون گردشگری، اقتصاد فرهنگ، اقتصاد هنر و اقتصاد ورزش که در اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی شهرستان گرگان اظهار کرد: حفظ وضع موجود، ثبات امنیت، کنترل تورم، تنش‎زدایی بین‎المللی و گسترش روابط با سایر کشورها از زیرساخت‎های رونق اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه دولت مصمم به رونق اقتصادی است، تصریح کرد: راه دستیابی به اهداف با حمایت بخش خصوصی قابل تحقق است و بخش خصوصی باید به دولت کمک کنند.

ادبیات عملیاتی و کاربردی باید مورد توجه باشد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‎ای گلستان با بیان اینکه رونق اقتصادی با حضور آحاد مردم جامعه اتفاق می‎افتد، افزود: دولت آنقدر بزرگ شده که همه بودجه را خودش مصرف می‎کند، بنابراین در بخش‎های خصوصی باید حضور باانگیزه و فعال داشته باشیم.

مرگدری افزود: دو ماه پیش در وزارت کشور با حضور استاندار جلسه‎ای برگزار شد که خروجی آن تصویب 17 بند در حوزه سیاست خارجی بود که با تحقق آن، زمینه مراودات ایران با کشورهای منطقه حل و فصل می‎شود.

وی با تاکید بر اینکه ادبیات عملیاتی و کاربردی باید مورد توجه باشد، گفت: باید از کلی‎گویی در جلسات پرهیز شود، حجم مشکلات و مطالبات در همه بخش‎ها به گونه‌ای است که از هر یک روز باید به اندازه یک هفته کار کنیم.

پروژه تله‌کابین از سال 83 آغاز شده، اما همچنان در حد حرف است/ ادبیات گریه و زاری کمکی به پیشرفت استان نمی‎کند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‎ای گلستان با اشاره به اینکه ادبیات گریه و زاری کمکی به پیشرفت استان نمی‎کند، افزود: کمبود اعتبارات و امکانات نباید مانع پیشرفت استان شود، با استفاده از این ادبیات نمی‎توان اعتبارات و امکانات را به استان سرازیر کرد.

مرگدری با تاکید بر اینکه نگاه به استان باید تغییر کند، اظهار کرد: ظرفیت‎ها و جاذبه‎های خوبی در استان گلستان وجود دارد که باید از این مواهب به خوبی استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه استان گلستان در بخش‎های مختلف دارای برنامه است، گفت: در استان برنامه‎محوری را سرلوحه کار قرار دادیم.

به گفته مرگدری در شهرستان نوکنده دهکده ورزشی، گردشگری و سلامت ایجاد شده است مناطق بکر زیادی در استان وجود دارد که باید از آنها بهره گرفت.

وی درخصوص پروژه تله‌کابین گرگان گفت: این پروژه از سال 1383 در استان استارت خورد، اما فقط در حد حرف باقی ماند که نیازمند پیگیری جدی از شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان است.

انتهای پیام/83001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول