اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی استان مرکزی عنوان کرد

محدودیت‌های هزینه‌ای و کمبود فضای اداری در پزشکی قانونی استان مرکزی

مدیرکل پزشکی قانونی استان مرکزی مشکلات و محدودیت‌های هزینه‌ای، کمبود فضای اداری و فقدان ساختمان تملکی در برخی شهرستان‌های تابعه را از عمده‌ترین چالش‌های فرا روی پزشکی قانونی استان عنوان کرد.

محدودیت‌های هزینه‌ای و کمبود فضای اداری در پزشکی قانونی استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، علی رضایی ظهر امروز در حاشیه بازدید معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی از اداره کل پزشکی قانونی اظهار داشت: در حال حاضر مواد اولیه مورد نیاز آزمایشگاه تشخیص بسیار گران‌قیمت است و با توجه به محدود بودن اعتبارات پزشکی قانونی در تامین این مواد که به منظور انجام مراحل استخراج نمونه‌های برداشت شده مورد استفاده قرار می‌گیرند، با مشکل مواجه هستیم.

وی تصریح کرد: همچنین بالا بودن هزینه سرویس دستگاه‌ها که گاها به منظور ارتقاء آزمایشات صورت می‌گیرد از دیگر مشکلاتی است که پزشکی قانونی با آن دست و پنجه نرم می‌کند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان مرکزی ادامه داد: مکان آزمایشگاه تشخیص که مراحل استخراج نمونه‌های برداشت شده در آن انجام می‌شود، تهویه مناسبی ندارد که برای رفع مشکلات موجود می‌طلبد اعتبارات این بخش افزایش یابد.

رضایی مشکلات و محدودیت‌های هزینه‌ای، کمبود فضای اداری و فقدان ساختمان تملکی در برخی شهرستان‌های تابعه را از عمده‌ترین چالش‌های فرا روی پزشکی قانونی استان عنوان کرد و ادامه داد: معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برای رفع مشکلات پیش رو، قول مساعد داده است.

انتهای پیام/2299/ط10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول