اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز مطرح کرد

از 16 نوع وام دانشجویی تا تنوع 20 مدل غذا

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز با بیان اینکه 16 نوع وام دانشجویی در دانشگاه تبریز تعریف شده است، گفت: این دانشگاه 28 هزار ریال در هر وعده غذایی یارانه اختصاص می‌دهد و بر این اساس دانشجو می‌تواند از میان 20 نوع غذا انتخاب داشته باشد.

از 16 نوع وام دانشجویی تا تنوع 20 مدل غذا

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسین امامعلی‌پور ظهر امروز در نشست خبری از برنامه‌ریزی برنامه‌های رفاهی برای دانشجویان دانشگاه تبریز خبر داد.

وی با بیان اینکه 16 نوع وام دانشجویی در دانشگاه تبریز تعریف شده افزود: دانشجویان بیشتر مایل به استفاده از وام تحصیلی هستند.

امامعلی‌پور گفت: دانشجویان در زمینه تغذیه‌ای مشکلات و مباحث مختلفی دارند که جزو اولین دانشگاه‌های کشور در حضور بخش خصوصی در تغذیه دانشگاه تبریز است.

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز یادآور شد: انتخاب غذا بر اساس منوی متنوع نیز صورت می‌گیرد و در این زمینه دانشجویان می‌توانند 20 نوع غذا انتخاب کنند.

وی ادامه داد: طرح تاک برای اولین بار در شمال‌غرب کشور اجرایی می‌شود و دانشگاه تبریز نیز نمونه کشوری خواهد بود.

امامعلی‌پور افزود: غذاخوری ویژه خواهران در دانشگاه تبریز طی دهه‌فجر به بهره‌برداری می‌رسد و تا سال آتی نیز سه رستوران در دانشگاه تبریز فعال خواهد شد.

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز تصریح کرد: تامین بخش زیادی از هزینه غذا در غذاخوری دانشگاه صورت می‌گیرد و بیش از 28 هزار ریال در هر وعده غذایی یارانه به آنان داده می‌شود و بر این اساس دانشجو می‌تواند از میان 20 نوع غذا انتخاب داشته باشد.

وی گفت: در حوزه خوابگاهی دانشجویی 100 درصد دانشجویان غیر بومی از خوابگاه استفاده می‌کنند و در برخی موارد دانشجویان شبانه نیز از خوابگاه استفاده می‌کنند که موجب افزایش بیش از 100 درصدی استفاده از خوابگاه می‌شود.

و ی بیان کرد: 6 هزار نفر دانشجوی خوابگاهی در بخش دختران و پسران در داخل و خارج دانشگاه داریم و 300 نفر نیز در خوابگاه‌های خود گردان حضور دارند.

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز یادآور شد: در سال‌جاری 485 برنامه فرهنگی برگزار شده و اعتبارات فرهنگی دانشگاه سه برابر شده و برنامه‌های زیادی اجرا شده است.

وی گفت: در دهه فجر چهار برنامه داریم و طرح تجمیع امور دانشجویان برای اولین بار در کشور انجام می‌شود و 21 امور دانشجویی واحد خواهند شد.

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز افزود: در طرح تجمیع امور دانشجویان 21 کارمند کاهش یافته و با 7 نفر امور دانشجویی دانشگاه انجام می شود و نیاز به حضور فیزیکی دانشجویان نخواهد بود.

وی ادامه داد: مشاوره ورزشی نیز در دانشگاه تبریز صورت خواهد گرفت و با اعتبار 1میلیارد ریال این طرح انجام می شود و پرونده ورزشی نیز از ابتدای آغاز تحصیل دانشجویان مشاوره ورزشی انجام می‌شود.

انتهای پیام/60002/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول