اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

دشمن، ملت ایران را رها نمی‌کند / تلاش برخی برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه دشمن از ایران اسلامی سیلی خورده به همین علت همانند مار زخمی عصبانی است، گفت: دشمن، ملت ایران و توطئه‌های خود را رها نمی‌کند و با استفاده از روش‌های مختلف نفوذ به دنبال تضعیف نظام است.

دشمن، ملت ایران را رها نمی‌کند / تلاش برخی برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سیداحمد حسینی‌خراسانی دوشنبه شب در مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) واقع در خیابان شاه ابراهیم قم برگزار شد، با تاکید بر اینکه تلاش‌های ملت در مقابله با رژیم شاهنشاهی در دهه فجر به نتیجه رسید، اظهار کرد: دهه فجر نمادی از رشادت‌های مردمی است.

وی از وضعیت اقتصادی مردم در هشت سال دفاع مقدس یاد کرد و افزود: در آن سال‌ها مردم وضعیت معیشتی مناسبی نداشتند اما برای رسیدن به آرمان‌های دینی خود در جبهه‌های جنگ سخت مقابل کشورهای مختلف استکباری ایستادگی کردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه دشمن از روش‌های جنگ سخت برای تضعیف نظام اسلامی ناامید شده است، تصریح کرد: اقدامات دشمن برای مقابله با نظام اسلامی به دفاع مقدس محدود نشد زیرا کشورهای استکباری بعد از جنگ سخت، فعالیت‌های خود را در عرصه‌های مختلف اقتصادی و فرهنگی آغاز کردند.

وی تهاجمات فرهنگی را یکی از راهکارهای اصلی دشمن برای تخریب افکار جوانان خواند و عنوان کرد: دشمن در این حوزه از ابزارهای متفاوتی برای رسیدن به هدف استفاده کرده اما نتوانسته به نتایج مورد نظر برسد.

حسینی‌خراسانی از سخنان رهبر انقلاب اسلامی نسبت به نفوذ در جامعه اسلامی یاد کرد و گفت: این نفوذ می‌تواند ابعاد مختلفی داشته باشد که رسالت‌های مردم در‌ مقابله با هر کدام از ابعاد آن متفاوت است.

وی نفوذ جریانی را یکی از تهدیدات نظام اسلامی برشمرد و با تاکید بر اینکه آگاهان جامعه باید بصیرت‌افزایی مناسب میان اقشار مختلف جامعه داشته باشند، تصریح کرد: بصیرت‌افزایی مردم در عرصه‌های مختلف کاربردهای متفاوتی برای نظام اسلامی دارد.

این استاد برجسته حوزه با اشاره به دستگیری تفنگداران آمریکایی توسط سپاه، اظهار کرد: این اقدام توانست بخشی از توانایی نظامی ایران اسلامی را برای کشورهای دیگر به اثبات برساند که امیدواریم با تحریک برخی از افراد ناآگاه از این امر برداشت‌ها نادرست انجام نشود.

وی با بیان اینکه دشمن از ایران اسلامی سیلی خورده به همین علت همانند مار زخمی عصبانی است، اضافه کرد: دشمن ملت ایران و توطئه‌های خود را رها نمی‌کند، به همین علت با استفاده از روش‌های مختلف نفوذ به دنبال تضعیف نظام است در صورتی که رهبر انقلاب اسلامی این خطرها را به ملت هشدار می‌دهند و ملت با بصیرت خود از تحقق اهداف دشمن جلوگیری می‌کنند.

حسینی‌خراسانی انتخابات سال جاری را رویداد بزرگ سیاسی و دینی خواند و ادامه داد: برگزاری انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نتایج بسیاری برای انقلاب اسلامی به دنبال دارد زیرا در این انتخابات مشارکت گسترده مردم در امور نظام به دنیا ثابت می‌شود.

وی یادآور شد: ایران اسلامی به عنوان سرزمینی بدون منطقه ممنوعه اجازه نمی‌دهد هر فردی به این کشور نفوذ فیزیکی داشته باشد، اگر فردی به خاک کشور نفوذ کند به سرنوشت تفنگداران آمریکایی دچار می‌شود.

حسینی‌خراسانی خلق حماسه سیاسی بزرگ در انتخابات هفتم اسفندماه را یکی از نیازهای جامعه اسلامی برشمرد و گفت: انتخاب افراد برجسته برای حضور در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در تعیین تصمیم‌ها برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی تاثیر بسیاری دارد.

وی با تاکید بر اینکه دشمن از ظرفیت‌های مختلف خود برای کاهش درصد مشارکت مردمی در انتخابات سال جاری استفاده می‌کند، عنوان کرد: اکنون گروه‌های مختلفی در داخل و خارج کشور برای تحقق این خواسته تلاش می‌کنند در صورتی که هر ساله با گذشت زمان مردم اعتماد بیشتری نسبت به نظام پیدا می‌کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: برگزاری همایش‌های گرامیداشت دهه فجر توسط جبهه پیروان خط امام و رهبری قابل تقدیر است و باید استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/78023/ر40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول